Half 5 sochtend's paraat!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Noor31, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
  2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zou zeggen negatief.
    Lijkt mij niet goed doorgelopen. Je kan een druppeltje water erop doen om te kijken of ie dan beter doorloopt.

3. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Net een early gedaan omowit...

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    De Early was bij mij ook spierwit terwijl de 2 voor 5 een streepje gaf. Ik zou morgenvroeg gewoon nogmaals een testje doen (die 2v5)

5. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, vanochtend weer vroeg wakker kotsmisselijk maar weer een negatieve test (action) ik ga nu op mijn nod wachten. Maak me wel zorgen over de misselijkheid (denk altijd meteen het ergste ziek of dood) maar ik denk dat dit heel goed door de stress kan komen... Wel raar dat het dan alleen sochtend's is

6. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Je zit toch nog 4/5 dagen Voor je nod ?! Dan heb Je gewoon te vroeg getest. Maak jezelf niet gek 😉

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    #27 bozoe, 11 sep 2016
    Laatst bewerkt: 11 sep 2016
    Hoi Noor,

Mag ik vragen waarom je nu weer een ander merk test hebt gebruikt? De Kruidvat testen zijn veel gevoeliger dan die van de Action.

Wat betreft de misselijkheid, ik denk echt dat dit dan inderdaad door de stress komt. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden zodra je hoopt op een zwangerschap. Ik denk in ieder geval niet dat de misselijkheid wordt veroorzaakt omdat je zwanger bent (betekent overigens niet dat je niet zwanger kunt zijn). Dit wordt namelijk veroorzaakt door HCG en dat zou je nu dan al ruimschoots in je lijf moeten hebben. Ik denk dat de test dan ook al wel positief was geweest.

Succes met wachten tot je NOD, laat je het weten?

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Misselijkheid kan wel zo vroeg al hoor 😉

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Mocht TS door een eventuele zwangerschap al last hebben van ochtendmisselijkheid dan betekent dit dat er al ruimschoots HCG in haar lijf aanwezig is. Dan lijkt mij dat ze ook wel een positieve test zou hebben als de misselijkheid daardoor wordt veroorzaakt;).

10. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Klopt zegt mijn moeder ook, kwalen krijg je door het hormoon hcg dus dan zou je dat op een test moeten zien. Ik heb veel te vroeg getest maar ik ben ook in de war met mn hele cyclus heb net goed gekeken en zit pas over 5!!!!!!! Dagen op mijn nod. Testen hadden dus nooit positief kunnen zijn. Ziek ben ik nog wel af en toe heel missselijk maar dat trekt weer snel weg. Ook denk ik ongesteld te worden pijn aan (.)(.) en zit helemaal onder de puisten dit keer wel iets erger had ik ook veel toen ik zwanger bleek. Vannacht ook weer voor de eerste keer goed geslapen. Was zo verdrietig geen idee waarom dat ik met de scooter naar vught ben gereden 2 uur heen 2 uur terug:D alleen om mijn moeder heel even te zien. (Woont daar niet maar zit daar wel tijdelijk) ze hoefde alleen maar de woorden "wat ben je toch een druktemaker gekkie" te zeggen en dan valt alle stress al weer even van me af. Lang leve mama's :D:D

Deel Deze Pagina