Roze slijm? :(

Discussion in 'Eerste symptomen' started by ConflictDiamond, Sep 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

Aug 31, 2016
    516
    671
    93
    #1 ConflictDiamond, Sep 1, 2016
    Last edited: Sep 1, 2016
    Hoi allemaal,

Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag in verwachting en ik maak me een beetje zorgen.. want ik kwam er net achter dat ik roze slijm verlies.
    Verder geen extreme buikpijn ofzo, ik heb eigenlijk sinds ik er achter ben gekomen juist wat zeurende buikpijn gehad en die is nu sinds twee dagen eindelijk over.

Zou ik een miskraam krijgen? :(

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zolang je geen krampen en rood bloed verliest is er niks aan de hand heb ik gehoord, en anders kan je altijd voor de zekerheid de VK bellen

3. ConflictDiamond

Aug 31, 2016
    516
    671
    93
    Ok dat stelt me wel iets gerust.

De VK-praktijk hier neemt pas mensen aan vanaf 6 weken.. Dus daar kan ik helaas nog niet terecht :(

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Heb het ook gehad.
    2 keer een paar uurtjes...is bij mij uiteindelijk goed gekomen.

5. ConflictDiamond

Aug 31, 2016
    516
    671
    93
    Ik hoop het echt!

Het nieuws was nog niet helemaal geland, de zwangerschap is niet gepland en het nieuws kwam dus heel onverwacht en was denk ik ook nog niet helemaal echt doorgedrongen. Maar ik merk nu dat ik echt heel verdrietig word bij de gedachte om het kindje te verliezen :(

6. ConflictDiamond

Aug 31, 2016
    516
    671
    93
    Het is nu van lichtroze naar donkerder roze.. :(

7. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

May 16, 2016
    370
    519
    93
    Female
    Het kan zijn dat er een bloedvaatje is gesprongen. Ik heb ook het gehad .. schijnt heel vaak voor te komen omdat de bbm nu heel goed doorbloedt is..

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

Mar 22, 2014
    1,556
    0
    36
    Heb je ook krampen Conflict?

Bij m'n eerste zwangerschap heb ik veel rood bloed verloren, maar heb wel een gezond kindje!

9. ConflictDiamond

Aug 31, 2016
    516
    671
    93
    Nee niet echt krampen, wel weer gewoon wat zeurende pijn alsof ik ongesteld moet worden.

10. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

Mar 22, 2014
    1,556
    0
    36
    Wat rot, hopelijk valt het mee en is het roze verlies snel over!

11. Flupske

Flupske Actief lid

Jul 24, 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    T komt vast goed meis 🍀🌹
    Ken meerdere vrouwen die bloed hebben verloren tijdens de zwangerschap en daar was alles gewoon oké, en als je je echt zorgen maakt kan je misschien kijken naar een verloskundige praktijk die je wel even langs laat komen zodat je niet zo hoeft te stressen en twijfelen..
    Sterkte moppie en probeer je maar niet teveel zorgen te maken❤

12. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

May 6, 2016
    541
    205
    43
    Female
    Zuid-Limburg
    Ik merk dat ik t verschil tussen roze en bruin lastig vind. Zal ermee te maken hebben dat er meer slijm bij zit. Bij mij lijkt t steeds meer richting bruin te gaan en soms wel wat krampen. Door miskraam vorige keer ben ik super bang. Pas echo met 7,5 week, duurt zo lang :(

13. Maxy

Maxy Lid

Apr 7, 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    rustig blijven lieverd ( makkelijker gezegd dat gedaan i know) ik heb veel bloed verloren, van roze,bruin en tot helder rood met een paar stolsels. kan van alles betekenen, maar ook niks. je kunt altijd even goed de vk bellen als jij je echt zorgen maakt. ze zullen je vast helpen ookal ben je nog geen 6 weken.

Share This Page