Hoi allemaal, Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag in verwachting en ik maak me een beetje zorgen.. want ik kwam er net achter dat ik roze slijm verlies. Verder geen extreme buikpijn ofzo, ik heb eigenlijk sinds ik er achter ben gekomen juist wat zeurende buikpijn gehad en die is nu sinds twee dagen eindelijk over. Zou ik een miskraam krijgen?
Zolang je geen krampen en rood bloed verliest is er niks aan de hand heb ik gehoord, en anders kan je altijd voor de zekerheid de VK bellen
Ok dat stelt me wel iets gerust. De VK-praktijk hier neemt pas mensen aan vanaf 6 weken.. Dus daar kan ik helaas nog niet terecht
Ik hoop het echt! Het nieuws was nog niet helemaal geland, de zwangerschap is niet gepland en het nieuws kwam dus heel onverwacht en was denk ik ook nog niet helemaal echt doorgedrongen. Maar ik merk nu dat ik echt heel verdrietig word bij de gedachte om het kindje te verliezen
Het kan zijn dat er een bloedvaatje is gesprongen. Ik heb ook het gehad .. schijnt heel vaak voor te komen omdat de bbm nu heel goed doorbloedt is..
Heb je ook krampen Conflict? Bij m'n eerste zwangerschap heb ik veel rood bloed verloren, maar heb wel een gezond kindje!
T komt vast goed meis 🍀🌹 Ken meerdere vrouwen die bloed hebben verloren tijdens de zwangerschap en daar was alles gewoon oké, en als je je echt zorgen maakt kan je misschien kijken naar een verloskundige praktijk die je wel even langs laat komen zodat je niet zo hoeft te stressen en twijfelen.. Sterkte moppie en probeer je maar niet teveel zorgen te maken❤
Ik merk dat ik t verschil tussen roze en bruin lastig vind. Zal ermee te maken hebben dat er meer slijm bij zit. Bij mij lijkt t steeds meer richting bruin te gaan en soms wel wat krampen. Door miskraam vorige keer ben ik super bang. Pas echo met 7,5 week, duurt zo lang
rustig blijven lieverd ( makkelijker gezegd dat gedaan i know) ik heb veel bloed verloren, van roze,bruin en tot helder rood met een paar stolsels. kan van alles betekenen, maar ook niks. je kunt altijd even goed de vk bellen als jij je echt zorgen maakt. ze zullen je vast helpen ookal ben je nog geen 6 weken.