half bloedjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by esdaa, Jul 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

Mar 4, 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is moluks/ indonesisch en ik zelf helemaal nederlands. Onze dochter lijkt het meeste op mijn man. Maar je kan wel zien dat ze een halfbloedje is! Nu zwanger van de 2e dus benieuwd hoe hij/zij er uit komt te zien ;)

En ja zeg nou eerlijk halfbloed kindjes zijn toch de mooiste :D

2. Serafine

Serafine Lid

May 23, 2013
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mijn zoon is net zo donker als mijn man en lijkt ook als twee druppels water op hem. Alleen zijn haar is lichter, hij heeft een volle bos bruin haar met (natuurlijke) highlights, dochter heeft hetzelfde haar als zoon, maar is wel wat lichter qua huidskleur, al is ze nu wel poepiebruin door de zon en komt qua kleur nu wel met hen overeen, maar raakt haar kleur in de winter ook weer sneller kwijt. Ondanks haar donkere ogen, haar en lichte tint lijkt ze toch op mij.
    Zelf ben ik vrij blank, blauw/groene ogen en blond. De derde is onderweg en ik ben erg benieuwd hoe het bij haar zal zijn.
    Mijn man is Marokkaans.

3. panther

panther Actief lid

Jun 8, 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ik ben NL en mijn man is Turks ik heb blond haar blauwe ogen en mijn man zwart haar bruine ogen.
    Onze zoon is als 2 druppels water zijn vader:D
    Vrij donker, bij geboorte had hij zwart haar nu bruin zijn oogjes zijn nu ook bruin.

Ik denk dat ik alleen voor 9,5 maand een soort van keuken ben geweest waar hij at want we zien niets van mij bij hem terug :)

4. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik en vriend zijn beide halfbloed. Ik half Vietnamees/Nederlands en vriend Macedonisch/Montenegrijns (Joegoslavië).
    Momenteel zwanger van 2 kindjes en geen flauw idee hoe zij eruit gaan zien met 4 nationaliteiten, zo super nieuwsgierig!

Zijn beide wel getint, bruin haar, groen/bruine ogen alleen heb ik nog rode appelwangen en amandelvormige ogen.

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Leuk om te lezen!
    Ik ben Nederlandse en mijn man Marokkaans. We wonen in Spanje. Ben ook zoo benieuwd hoe de baby er uit gaat zien! Ik ben zelf donkerblond en blauwe ogen en redelijk lichte huidskleur. Mijn man zwart haar en donkere ogen en een licht getinte huidskleur. Als baby had ik heel donker haar dus ik denk haast dat onze baby ook wel donker wordt! Maar wie weet! Blauwe ogen zou natuurlijk wel super mooi zijn :) Bij ons wordt het ook sowieso een arabische/islamtische naam. Voor een jongetje zijn we er al uit maar voor een meisje weten we het nog niet echt..

6. smashbox

smashbox Actief lid

Jul 29, 2013
    220
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en zijn beide halfbloedjes, ik half NL en half Ghanees en hij half Indonesisch en half Antiliaans. Ik ben zo benieuwd naar ons kindje.

Share This Page