miskoop speelgoed!!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door belize, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    arrrr ik kan me zo ergeren op zoiets. gister stond er een hot wheels garage bij intertoys maar vanochtend was het weg, dus een andere garage gekocht, heel snel gekozen. niet zo goed gekeken dus naar de afmetingen omdat er zo een foto op de doos staat met een kind. prijs verbaasde me wel, was veel goedkoper dan je zou verwachten. thuis uitgepakt het lijkt 1/5 van de afbeelding. en zo een goedkoop kunststof. sluit niet goed dicht etc etc...ik kan het niet terug brengen; zoontje heeft al zijn twijfels over sint kadoo's.baalen...

hebben jullie ook dat soort voorbeelden van miskoopjes. of speelgoed dat totaal anders is of gewoon door je kinderen helemaal niet leuk gevonden wordt etc.
    raak je hier je speelgoed ergenissen kwijt!

hier een foto van de reclame van de garage. de hoogte staat er wel op 12cm!!!! dus dat kindje op de foto is een soort kaboter?

Bart Smit - Parkeergarage met speelmat en accessoires

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou die foto kan je duidelijk zien dat kindje erbij geplakt is....fotoshop.

Maar daar niet van...balen!! Heb zelf nooit iets gekocht dat miskoop bleek te zijn, wel dingen waar tot nu toe nog nooit mee is gespeeld...dus gedacht dat het leuk was, maar kind vond er dus niets aan :)

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    fotoshop of niet, op de doos staat een kind van 6-8 jaar op.pfff. het haast werk natuurlijk van mij om niet zo goed te kijken.pfff.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    En waarom niet terug brengen? Als het het niet is wat je er van verwacht kun je het toch terug brengen?

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zoontje zegt dat hij het wel erg leuk vindt.dus het gaat niet terug(aan sint terug brengen kan toch niet?)

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Jammer dat het niet is wat je verwacht had, gelukkig is je zoontje er wel blij mee.
    Op de site staat de maat van het verpakkings materiaal 67x35x12cm

De hoogte van de garage op zich kan ik niet terug vinden.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik vind het bijna misleiding, Belize! De hoogte staat er op de site van Bart Smit duidelijk bij, maar zeker op die doos is dat een misleidende foto. Het lijkt veel groter!

Misschien een idee om aan je zoontje de grotere te laten zien (die je eigenlijk wilde) en te vragen of hij die leuker vindt? Dat Sinterklaas aan haar had verteld dat hij eigenlijk die wilde kopen, maar dattie uitverkocht was. Misschien ruilen via de schoen (ene garage er in stoppen, volgende dag is de garage weg en de nieuwe er in stoppen)??

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja op bartsmit site staat H, dus hoogte 12cm. het staat dus wel. ik had een andere garage aan mijn hoofd en ze hadden het gisteren wel(van hotwheels, hij hft ook een heleboel auto's daarvan) maar dat was vanochtend uitverkocht en ik had geen tijd om rustig rond te kijken vr iets anders. stom van me.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja ik zou dat zo graag willen proberen, maar durf ik niet. zoontje heeft me al 2 dagen geleden serieus gevraagd of wij(papa-mama) de sinterklaas van de kadoos waren. hij zit er heel erg mee. we hebben ons best gedaan om hem alles te laten geloven met sint. maar hij hft het door. hij denkt al in zijn hoofd dat al dit sinterklaas gebeuren papa's-mama's spelletje is(hij merkt op als we op straat andere ouders met sint kadoos zien). ik heb zijn vragen niet beantwoord want ik kan echt niet zo goed liegen op een zo een directe vraag. en zo een verhaal van een andere garage zou hem helemaal in de war brengen. hij is aan zijn hoofd heel hard bezig met dit alles. heel gevoellig.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    op de doos staat echt geen afmetingen op!!!

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Waarom vertel je het hem niet gewoon? Wij vertellen het hier thuis ook, en mijn dochter vindt het geen enkel probleem! Het is een spannend verhaal, en we maken het met elkaar spannend (en onder ons zeggen we regelmatig 'Hihi, dat is gewoon iemand die verkleed is') ofzo. Ik denk dat je, door hem nu dit voor te blijven spiegelen, later alleen maar een groter probleem hebt als hij er wel achter komt, of niet?

Maar goed, in combinatie met deze garage misschien niet een handig moment om het nú te vertellen...

12. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Jammer dat het zo tegenvalt, maar de hoogte die op de site van bart smit staat is niet de hoogte van de garage maar van het verpakkingsmateriaal, van de doos dus.....

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ooo balen zeg!!!!

hier nog geen miskopen gehad gelukkig. zou er echt enorm van balen

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dit is dan ff offtopic: ging gisteren met man sintkadootjes kopen en wilde voor mijn dochter graag een pop met bedje enz maar hemeltjelief wat zijn die dingen duur!!!!!!!!
    ik schrok er echt van zeg. ik had juist in mijn hoofd van o met sint pop en bed, kerst dan wat kleertjes voor de pop en als ze 2 wordt zo een babywagen met bak. nouuuuuuuu die kleertjes waren per stuk al 10 euro! kan me niet herinneren dat het vroeger ook zo duur was.

16. adi

adi Niet meer actief

Als je geen babyborn wilt valt het wel mee qua prijs.

Belize ik zou ook gewoon de waarheid vertellen hoor, er zijn genoeg kindjes die er niks mee hebben. Mijn zoon vindt sinterklaas zelf leuk, maar heeft niks met kadotjes en heeft 1 kado zelf uitgezocht in de winkel welke vervolgens ingepakt is in sinterklaaspapier. Hij werd er niet warm of koud van.

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik vind het jammer meid dat hij zo vanzelf achter kwam op deze leeftijd(vorig jaar ging het wel, toen zag hij 2 verschillende sint's en hij wist meteen dat het om kleding ging).maar je hebt gelijk het maakt vr hem niets uit qua gezelligheid. hij vond de optocht geweldig(trommelars waren geweldig), de paard van sint etc! en de dag daarna zijn we naar sinthuis gegaan en daar prachtige kinderfeest gehad, hij zat op schoot bij sint, danste gezellig met de pieten. maar hij ziet dus ook een verkleedde man(hij ging bijna de baard van sint aan voelen)! en hij zegt t ook dus, en pieten zijn mensen die hun gezicht in zwart verfen(dat wil hij ook doen!)
    ik verteel dus niet meer over de schoending etc-schoen zetten hebben we 1 keer gedaan, doen we niet meer- ik zal hem natuurlijk niet meer vr de gek houden. als ik hem niet corrigeer gaat hij er van uit wat hij denkt gewoon klopt=dus het is allemaal niet echt. ik zeg verder niets dit jaar. volgend jaar gaan we doen zoals jij, openlijk zeggen dat t een verkeeld feest is. als hij later zelf over sint heeft dan ga ik hem langzammerhand bevestigen.

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik weet niet van de poppen meid, maar je hebt vr meisjes veel meer keus dan jongens. maar ik begrijp je; je hebt iets aan je hoofd en zo loop je de winkel binnen en je ziet dat de prijzen pijn doen!!!en daar meteen oplossing bedenken, en jezelf overtuigen dat het allemaal het waard is. niet helemaal offtopik dus!

als kind leerde mijn moeder me heel jong naaien(hele simpele manier)zodat ik zelf kleding kon maken vr de popjes.hahaha, ze zagen er niet echt uit maar ik was zelf trots en vond het geweldig om te doen. je dochter is nog jong denk ik maar een idee vr straks?

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zoontje vindt de kadoo's geweldig met reden dan ook hij die krijgt!maar hij hft al meerdere keren gevraagd= mama, zullen we sinterklaas kadoo's voor mij kopen?

Deel Deze Pagina