Hoi Dames, Had dit onderwerp al geplaats, maar in het verkeerde onderdeel. Dus misschien kunnen jullie mij helpen??? Ik zit inmiddels alweer een tijdje aan de clomid... Helaas is onze wens nog niet in vervulling gegaan! Maar nu het volgende; Ik heb volgens mijn ovulatie test 3 mei een eisprong gehad, wat dus zou betekenen dat ik de 17de ongesteld zou moeten worden. Nu begon de 14de een klein beetje bruinig slijmerige afscheiding. Ik dacht dat dit het begin was van mn menstruatie. Maar meer dan streepje in de onderbroek (sorry voor de details!) werd het niet. Nu verlies ik heel af en toe nog een beetje wat lichter bruine slijm (lijkt niet op bloed) soms ook helder slijm (heel flexibel slijm) Uiteraad heb ik de 15de even een test gedaan omdat ik het toch bizar vond, maar deze was negatief (en natuurlijk ook te vroeg). Vandaag contact gehad met de Voortplantings- verpleegkundige en deze zegt dat ik even moet afwachten tot zondag, dan een test doen en bij negatief maandag weer terug bellen. Weet iemand wat dit kan zijn? Hebben er wel meer mensen dit eens gehad? Vind het heel raar namelijk, ook een beetje eng! Elke situatie is natuurlijk anders, maar ben heel benieuwd of er iemand is die dit ook een keer gehad heeft en wat dit dan was.. Ik voel me trouwens niet zwanger, maar ook niet de klachten die ik tijdens een menstruatie heb... Raar,.. toch? Liefs!
Zou in nesteling kunnen zijn , of dat je nod laat is en je nu nog vruchtbaar bent. Klus tijd zou ik dan zeggen. Hoe is het nu ? Al ongi?