Even een ego-berichtje! Milan is vandaag 1 jaar geworden en daarmee hebben we ook ons eerste jaar bv volgemaakt! Ik ben zo trots op onze kleine grote en man (en stiekem ook een beetje op mezelf ). Ik hoop dat 't volgende jaar net zo makkelijk gaat en dat we die ook gewoon vol gaan maken!
GEFELICITEERD!!!! Helemaal super! Jullie kleine man is nu een echte dreumes! En een jaar borstvoeding is natuurlijk ook helemaal geweldig! Maak er een hele fijne dag van!
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Milan! En natuurlijk wat een super prestatie, 1 jaar borstvoeding! Toppie! Hoop dat jullie vandaag een fijne dag hebben, met leuke cadeau's en heerlijke taart om van te smikkelen! En daarbij hoop ik voor jullie dat jullie er nog lekker een jaar of meer aan vast mogen plakken ! Liefs, Hanneke & fam!
Goedzo. wij zijn ook op weg naar 1 jaar!!! Daarna wil ik wel gaan stoppen, jammer maar opzich wel weer blij dat ik straks mijn lichaam weer terug heb!!!
PROFICIAT!!!!! Zowel met 1 jaar BV als natuurlijk de eerste verjaardag van Milan, hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.