Wie kent zijn man ook van internet en is verhuisd voor hem?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd of er nog meer dames zijn die verhuisd zijn voor hun partner, ontmoet via internet.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pardon, ik drukte perongeluk op verzenden. Het is mij in ieder geval wel overkomen. Ik leerde een leuke man kennen op een datingsite en inmiddels is hij bijna 10 maanden mijn man (getrouwd). Maar meneer wilde niet naar mijn woonplaats dus ben ik verhuisd naar hem. Van Gelderland naar Groningen.
    Dat was een behoorlijk grote stap. Dag werk, dag vriendinnen, dag familie. Inmiddels zijn we 10 maanden verder en nog heb ik bijna geen contacten met andere mensen. Best moeilijk soms. Maar gelukkig zit de relatie tussen mij en mijn man wel goed.

Is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt? Hoe ga je ermee om, om ergens anders te wonen?

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Andersom!
    Ik leerde mij man via lycos.
    1 dag en 1 avond gechat,ik nodigde hem uit voor de koffie de volgende dag
    Ik woon in Flevoland hij woonde in Zuid-Limburg
    Hij kwam dus de volgende dag en is nooit meer weg gegaan:D
    Hij heeft alles die dag erna opgeven,zijn baan,zijn woonplek,familie
    1 maand later was ik zwanger van onze eerste zoon.

15 Juni waren we 5 jaar getrouwd;)

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mijn Lief en ik kenden elkaar al jaren via een chatroom en msn. Maar we hadden beiden een relatie en het was gewoon vriendschappelijk. Uiteindelijk gingen we na stukgelopen relaties een keer samen uit en toen was er de bekende "vonk".
    Er zit helaas nog 150 km tussen ons in en we reizen steeds op- en neer. De bedoeling is, dat ik naar hem in Overijssel verhuis, maar dan moet ik eerst mijn huis verkopen en dan nog een baan vinden.

Intussen verwachten we over een week of 11 wel ons eerste kindje. Het is lastig, maar gezien onze leeftijden ( bijna 38 en 41) zijn we alleen maar dolblij.

Tja..hij kan vanwege zijn werk niet hierheen komen, dus ik ga daarheen. Nooit gedacht, dat ik dat zou doen, want tot op heden kreeg geen enkele man mij losgeweekt van mijn eigen omgeving. Maar toegegeven: Overijssel is een mooie provincie en tja...soms leidt je hart je naar plaatsen die je niet voor mogelijk hield :)

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb mijn nu bijna 1 jaar man via internet leren kennen,we woonde beide in Brabant, 45 minuten bij elkaar vandaan,op zich prima te doen.Na een half jaartje kreeg meneer het in zijn hoofd een winkel te kopen in Apeldoorn,ik ben daar dus met hem naartoe verhuisd na een half jaartje.Nooit verwacht dat ik dit zou doen maar ruim 2 jaar later heb ik geen minuut spijt gehad :)

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hier is het andersom..
    mijn vriend en ik kennen elkaar ook via internet,..
    hij is mijn kant op verhuisd, 200 km verder..
    nu wonen we samen en verwachten ons kindje over ongeveer 7 weekjes..

7. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ja mijn vriend en ik leerden elkaar kennen via internet. We zijn allebei fan van dezelfde band en zaten destijds op een forum daarover. Hij voegde me toe op msn en we raakten in gesprek. Na een tijdje chatten eens afgesproken en we hebben een hele leuke en vooral natte en koude dag gehad in een dierentuin. Vanaf toen elk weekend heen en weer reizen. 2,5 uur in de trein.
    Na een half jaar, door heel veel problemen met mijn ouders, heb ik besloten om naar rotterdam te verhuizen. Eerst bij zn ouders thuis op een klein kamertje, maar gelukkig al snel een eigen huisje. Inmiddels al ruim 5 jaar daar samenwonend. Wel opzoek naar een ander "groter" huisje in een rustiger omgeving, maar dat gaat ook wel weer goedkomen. Voorlopig hebben we alles wat we nodig hebben, een dak boven ons hoofd en meubels. En een plekkie over....

Maargoed het gaat erg goed tussen ons, hebben trouwplannen en plannen voor gezinsuitbreiding dan, dus de verhalen die je wel eens hoort dat een relatie via internet niet kan kloppen dus echt niet!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wij hebben elkaar ook op internet leren kennen.
    Hij woonde 20 km verderop in R'dam.
    Ik ben daar naar toe verhuisd.
    Inmiddels zijn we 4 jaar getrouwd en samen uit R'dam verhuisd.

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Geen ervaring mee,maar leuk om alle verhalen te lezen!
    Ik heb mijn man op het werk leren kennen,maar ben voor hem wel van Moordrecht naar Reeuwijk verhuisd,was niet zo ver.
    Nu zijn we alweer 16 jaar samen en wonen nu aan de andere kant van de planeet.:p

10. augustus

augustus Niet meer actief

JAAA ik ben van Bilthoven naar Rijswijk verhuisd voor mn vent!!

Ligt 80 km van mijn geboortestad vandaan dus en we hebben elkaar leren kennern op partyflock.
    We zijn toen op blind date naar een hardcore party gegaan:$

11. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik ken mijn vriend wel van internet, alleen is het hier andersom: hij zat eerst op kamers in Breda, toen weer bij zijn pa en ma in Spijk en is nu bij mij in Den Haag. Hij had er eerst een huurhuisje en ik trok bij hem toen ik was afgestudeerd en nu hebben we samen een koophuisje.

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Mijn beste vriendin is 150 km verder verhuist voor een man die ze via internet had leren kennen. Inmiddels ook een jaar of 5 getrouwd met hem. Gelukkig komt ze zeker een paar keer per jaar nog hierheen een daggie om lekker bij te kletsen enzo. Ook haar ouders wonen nog hier dus dat scheelt.

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb mn vriend via hyves leren kennen..
    Na wat msn gesprekken besloten om iets af te spreken en 4 maanden later ben ik bij hem ingetrokken..
    Ondertussen 2 jaar verder en klaar voor gezinsuitbreiding..

Super leuk topic trouwens!

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #14 SushiLover123, 3 jul 2009
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
    Ik kan alleen maar kijken naar vrienden van me. Vriend van me ontmoette meid via Internet. Zij woont nu bij hem, ook een heel eind van haar oude woonplaats af. Ze heeft volgens mij nog best veel contact met haar vrienden daar. Maar hier is zijn wel helemaal opgenomen in de vriendengroep (van hém dus). Ik zou niet weten waarom niet. Het is een leuke meid en hij heeft ervoor gekozen zijn leven met haar te delen. Dan vind ik het niet vreemd dat zijn vrienden ook leuk met haar omgaan. Laatst ben ik nog even langs geweest. Hij was er niet. Was wel gezellig :D
    Trouwens, ze heeft hier nu ook een baan en ze zal vast ook wel nieuwe contacten vinden. Dat ligt grotendeels ook aan jezelf hoor.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man en ik kennen elkaar ook via internet, maar we hadden toevallig ook een wederzijdse kennis. Daarmee was hij een keer aan het stappen in Groningen en toen kwam ik hem tegen. Ik kende hem dus al via internet.
    Hij is voor mij van Roosendaal naar noord-Groningen verhuisd, nu zo'n 2 en half jaar geleden. Hij heeft het hier prima naar zijn zin en zou niet terug willen naar Roosendaal.
    Hij heeft goed aansluiting gevonden bij mijn vriendengroep.

Heeft jou vriend geen vrienden...die weer leuke vriendinnen hebben?

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn man heeft wel wat vrienden, maar ik heb daar geen klik mee. Dus ik hoef daar niet speciaal op de koffie. Maar ik laat mijn man er vrij in. Ik vind het ontzettend moeilijk om contact te leggen in mijn nieuwe omgeving.
    Ik werk voornamelijk 's morgens en ben 's middags dus altijd alleen thuis en dat gaat weleens vervelen. Voel me soms weleens wat eenzaam wat dat betreft. Maar het is een beetje dubbel wat ik nu ga zeggen: ik ben ook iemand die prima alleen kan zijn en die ook best graag op zichzelf is. Maar op de momenten dat ik denk: en nu wil ik wel even lekker beppen met een vriendin, dan is die persoon er niet voor mij. En ik ga natuurlijk ook niet elke dag op bezoek bij mijn schoonouders.
    Ik ben het ermee eens dat het grotendeels aan mijzelf ligt. Ik ben erg onzeker over mezelf en ik KAN gewoon geen contacten leggen met andere mensen.
    Een kindje voor ons zal echt een verrijking zijn. Dan kan ik lekker moederen en voel ik me ook niet zo alleen. Zijn er ook mensen die me kunnen begrijpen?

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik had trouwens in mijn vorige woonplaats wel wat vriendinnen, maar daar kan ik nu niet a la minuut heen want dat is 2 uur rijden en zij werken ook de hele dag. Maar ik bel ze weleens.

Daarnaast gaan we trouwens wel naar een kerk hier in de omgeving. Dus ik ga wel ergens heen waar mensen zijn. Maar zelfs daar krijg ik geen contact. Laatst is er wel iemand bij me op de koffie geweest van de kerk, maar om dat nou gelijk een vriendin te noemen...

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier ook via internet leren kennen, we hadden allebei een hond en via een hondenforum in contact gekomen. Een keer afgesproken en de klik was er. Hij woonde in Amsterdam, ik daar ongeveer 30 minuten vanaf. Na een periode waarin hij meer hier was dan thuis heeft hij zijn flat opgezegd en is bij mij en mijn ouders in komen wonen (jaja). Na lang zoeken ons eigen huisje hier gevonden, in 2006 getrouwd en in mei 2008 onze geweldige Louise.

Relaties via internet is niets mis mee hoor!

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja heb mijn man ook via internet leren kennen. Ik woonde in brabant en hij in provincie Groningen.
    Hij heeft eerst een jaar lang elk weekend heen en weer gereisd met de trein ( hij studeerde nog )
    Na die jaar hebben zijn we in brabant gaan samenwonen. Na 2 jaar hebben we in zijn geboorte dorp in provincie Groningen een huisje gekocht en daar wonen we nu al anderhalf jaar.

Het bevalt me prima hier in Groningen. Super aardige mensen :D

20. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Ik heb me vriend ook via internet leren kennen..
    Wou eerst nog vrijgezel blijven maar het klikte zo goed dat we maar een gingen daten ;)
    Ik woonde in Leerdam, hij in Zwijndrecht, nu woon ik bij hem in :D

Deel Deze Pagina