Zwanger worden in 2012 van een tweede???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emjee11, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

wie wil er in 2012 (of is al bezig) ook zwanger proberen te worden van een tweede kindje?

2. MomMaura

MomMaura Lid

10 dec 2011
    48
    0
    0
    Advocate
    Limburg
    Ik ben zwanger, haha, ben in April uitgerekend, kan niet wachten :)

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Wij!!! Mijn vriend en ik. Zodra ons zoontje loopt gaat mijn mirena eruit:)

Maura, nog paar maandjes geduld. Leuk!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet wat leuk:D
    Erg spannend hoor hihihi.
    Ik hoop nog 2011 te halen;)
    Anders kom ik je vergezellen.

5. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @Ons wondertje, ik hoop ook 2011 nog te halen, maar dan weet ik het pas in 2012 ;)

@Sweet, leuk joh. Ons zoontje is nu 1,5 en het is idd een stuk makkelijker nu hij zelf kan lopen (bij 13 mnd). Maar het is af en toe ook rennen haha...

Wij zijn nu bezig met ronde 4 dus wederom 'afwachten' en spannend....

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik weet het 23 December.
    Vandaag tp gehad van een embryo via icsi:)

7. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    #7 emjee11, 11 dec 2011
    Laatst bewerkt: 11 dec 2011
    @ons wondertje, okay dat is spannend idd, dat zou een mooi kerstcadeau(tje) zijn :).

Heb zojuist al even gekeken wat icsi is, maar als ik te nieuwsgierig ben dan hoef je niet te reageren, maar waarom kun je niet via de normale weg zwanger worden? Is dat pijnlijk of vervelend zo'n tp?

Ben je van de eerste wel op de gewone manier zwanger geworden?

Wij gaan dus idd ook voor een brusje, ons zoontje is 1,5 en een prachtig manneke. Tijd voor een speelkameraadje :D.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn man heeft geen zaadcellen dus tja helaas.
    Van mijn zoontje ben ik overigens via iui-d zwanger geraakt maar nu lukte het niet binnen 4 keer en aangezien het kostbaar is gingen ze weer liever voor icsi.

hihih iui-d kun je ook opzoeken als je wil:D

9. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Ik had mijn bericht alweer gewijzigd, maar je gaf al antwoord op een aantal vragen haha...
    Heb idd iui-d ook opgezocht :D.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihih dank je wel.
    Dan hoefde ik niet alles uit te leggen;)

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

12. sweetchocolate

Kon ik dit hele topic niet meer vinden.. Had Lotte het verplaatst naar kinderwens. I keep my fingers crossed dat iedereen het vindt.

Het klussen voor een brusje als ze lopen vind ik makkelijker dan. Mijn vriend was een snelle loper (liep met 12-13 maanden, ik liep met 17 maanden). Ik denk alleen wel dat zoonlief een middenmoot is en dat ie vrij vlot zal gaan lopen. Maar we wachten rustig af. Ondertussen ben ik aan het genieten van deze Uk die gezond is.

OW ik hoop eigenlijk stiekem dat je in 2011 zwanger bent:p

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hey dames,

Wij gaan ook in2012 voor een tweede, ik ben in juli 2011 al gestopt met de pil en was in okt zwanger. Maar is helaas een miskraam geworden afgelopen week.
    Nu gaan we volgoede moed, het is nog even afwachten totdat hcg enzo uit mijn licham is.

Wij hebben een docter van bijna 16 maanden, en wilde eigenlijk graag dat er niet teveelleeftijds verschil tussen zou zitten.Maar of dat nu nog gaat lukken....

Dus ik hoop dat we gezellig kunnen kletsen en dat 2012 een heeeeel mooooi jaar word!!!

14. sweetchocolate

Dat is balen Joyce! Hoever was je? Hopen dat 2012 een goed jaar is dus.

15. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @Sweet, hoop idd ook dat we het nog in 2011 voor elkaar krijgen ;). Komende week beetje klussen en dan zullen we zien in jan 2012, hihi. Het frustrerende is dat mijn cyclus behoorlijk stabiel is dus dan zou je toch verwachten dat het wel een keertje raak is.... :(. De natuur laat zich niets wijs maken ;).

@Joyce, dat is erg vervelend zeg... Hoe lang duurt het ong voordat hcg uit je lichaam is verdwenen?

@Ons wondertje, heb je ons ook weer gevonden?

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hi allemaal!
    Wij willen ook graag een brusje voor onze kleine man.
    Hij is nu 19 maanden en we hopen dat 2012 ook vruchtbaar jaar wordt :) (ow we zijn nu aan ronde 1 begonnen en zou ongeveer over 1,5 ongesteld moeten worden... of juist niet :) )

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @sweetchocalate Ik was 9 weken en 4 dagen zwanger maar hartje is al gestopt bij 6 weken en 5 dagen ongeveer.

@emjee11 Dat is bij iedereen verschillend, kan 2 maanden zijn kan ook maar 2 weken zijn. Dus ik hoop heel snel.

@hemeltje haha ja zou al leuk zijn als je die meteen over slaat en al zwanger bent!!

18. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @hemeltje, leuk dat je ook mee wilt kletsen. Dat zou leuk zijn als je al meteen zwanger bent :). Tja wij hadden dat bij ons zoontje ook, dus het kan zomaar haha...

@joyce, ja idd hopen dat het snel verdwenen is.

Morgen ben ik weer van de partij, voor vanavond welterusten allemaal...

19. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @desiree, daar heb ik wel even aan deelgenomen, maar daar zijn jullie al zo op elkaar ingespeeld en het is enorm moeilijk om bij te houden!!!! Heb met dit topic soms al moeite :D.

Voor degenen die hier blijven of bijkomen, zullen we een lijst maken met ronde en hoeveelste kindje? Mss makkelijker bijhouden.... ;)

Emjee, ronde 4 / 2e kindje

Deel Deze Pagina