hey meis hoe is het nu met jou? en eisprong nog gevonden haha? afgelopen maandag heb ik de laatste pil gehad! eindelijk!!! haha nee nee geen ontpilperiode voor ons whahaha, meteen aan de slag! lang genoeg gewacht hihi. meis ik snap je wel dat je er nu veel meer mee bezig bent! je denkt er toch heel vaak aan omdat je zoveel ziet wat met zwanger zijn of baby's te maken heeft. ik dacht de eerste keer na stoppen met de pil van oh dat gaat wel een jaar duren en telde de 5e maand aan. maar nu ga ik daar natuurlijk ook aan denken van oh misschien is het nu ook wel zo snel. maar dat wil ik niet denken want dan lukt het dadelijk niet en ben ik helemaal weer depri. en wat jij zegt van het testen uitstellen heb ik ook alleen ik zal dat niet kunnen want ik gebruik elke maand ovulatietesten en als die positief is weet ik dat ik zeker 2 weken later ongesteld moet worden dus als ik dat dan niet word ben ik zwanger en ja dan kan ik dat niet nog een hele week vol houden niet te testen. hoop ook dat je snel weer zwanger bent! iedereen trouwens die hier post!!! xxx
@Mylene85: Wat naar voor je! Ik werd ook gek in die wachtperiode. Ik kon heel slecht tegen te aanwezigheid van zwangeren en mensen met kinderen. En dat was heel vervelend, met twee zwangere collega's en een heleboel vrienden met kleine kinderen. Nu we er weer voor mogen gaan, voelt dat alsof ik weer een stapje dichterbij ben. Nu vind ik het dan ook weer makkelijker. Veel sterkte in deze rotperiode! @noordbrabant1981: Ik heb - denk ik - mijn eisprong gevonden en verwacht a.s. maandag ongesteld te worden. Ik hoop natuurlijk van niet, maar heb al buik- en rugpijn, dus het zal wel niet. Dat zal weer een teleurstelling worden! Maar goed, dan weer met goede moed verder. Ik heb het idee dat mijn lichaam niet veel last gehad heeft van die twee maanden nuvaring, gelukkig maar. Tot lees'!
Hey meiden, Bij mij hebben ze steeds gezegd dat het een mola kon zijn, maar dat het niet zo hoefde te zijn. Na curettage zag het er eigenlijk uit als normale zwangerschap. Vervolgens maandelijkse HCG controle. Die ging na drie maanden weer stijgen en toen MTX behandeling gehad. Nu moest ik een jaar wachten vanaf het eind van de MTX kuur. Dat zou april zijn. Ik heb dinsdag een gesprek met gyn. Het is nu een jaar geleden dat ze mijn mola/miskraam ontdekten. Kan eigenlijk niet meer zo lang wachten en wil vragen wat de risico's zijn als ik nu met de pil stop. Wat fijn dat er weer groen licht is. En wat zal dat weer spannend zijn als je een positieve test in je handen hebt! Maar hopen en duimen dat jullie je portie ellende wel gehad hebben!!