wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    zo, geopend! hopelijk brengt het geluk ;)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: daar was ik weer, ik zie wel eens vaker dat topics igesloten waren, maar waarom doen ze dat eigenlijk als er zo actief gekletst wordt?
    @Syl: gelukkig is het bij ons in huis niet zo eng. Net wat ik zei, een tandenborstel en andere dingen die wel eens zoek zijn en dan ineens toch weer bijna voor je neus liggen of dingen die vallen (terwijl dat eigenlijk niet kan). Dus relatief onschuldig, maar het voelt toch vreemd.
    Wat klote dat je weer een syndroom erbij op je lijstje mag schrijven. Heeft dat nog consequenties voor evt. klussen en zwanger (mogen) worden? Sterke, meid en een hele dikke knuffel (ga zo even googlen).
    @Xon: ben benieuwd wat de verpleegkundige morgen te zeggen heeft. Volgens mij is die menstruatie alleen maar om evt. makkelijker te kunnen rekenen bij een evt. zwangerschap. Dus, als jij je goed genoeg voelt, zou ik er denk ik wel voor gaan. Ik heb deze week mijn zw.broek weer eens aangepast. Ach ja, je moet van alles doen om jezelf voor de gek te houden, toch?
    @Salcia: heb even gekeken. JoMi heeft op 23 juni een berichtje gestuurd dat ze ZP even voor gezien hield. Dus ca. 3 weken geleden.

Nou, ik zal deze maagdelijke eerste bladzijde niet helemaal vol gaan schrijven. Wil jullie ook nog de eer gunnen.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij mag je maar max 5000 berichten hebben ofzo. misschien krijg je even de kans om een nieuwe te openen en dan sluiten ze de boel

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik ben ook meeverhuisd hoor! Ik vraag me dat inderdaad ook af waarom ze een topic sluiten?
    Maar goed, we gaan hier vrolijk verder.
    Hoewel, vrolijk, ik voel me niet al te vrolijk. Ik maak me best wel zorgen. Ik heb ineens best wel wat meer pijn maar nog steeds weinig bloedverlies. Zou dat wel goed zijn? Ik ben zo bang dat morgen blijkt dat toch niet alles weg is en ik alsnog gecurreteerd moet worden! Sorry voor het doemdenken, maar ik maak me er echt druk om nu.
    Werk is ook nog steeds niet af, het schiet echt niet op! Had ik nu toch maar meer tijd gevraagd, maar nu is het te laat.

Xon: fijn dat er op zich geen belemmering is om een poging te doen! Ik zou er misschien ook gewoon voor gaan als je het aan kan.

Maureen: jij ook een dikke knuffel van mij, balen dat je ongesteld bent geworden.

Ik ga maar even doorbijten om dat werk af te maken en dan slapen. Dus ik zeg alvast welterusten en tot morgen!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: door die pillen krijg je natuurlijk samentrekkingen van de baarmoeder met als doel wat erin zit eruit te werken. Als er niets zit dan zul je, denk ik, alleen de krampen voelen zonder dat er wat uitkomt. Probeer een beetje te slapen en morgen heb je eindelijk duidelijkheid en kan je hopelijk dit hele vervelende hoofdstuk afsluiten (en snel weer een nieuwe openen). Slaap lekker alvast en heel veel sterkte en succes morgen!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees: je hebt denk ik gelijk. Dank je wel weer voor je lieve berichtje. Ik ga ook zo echt slapen en dan laat ik het morgen maar op me afkomen. Kan er toch weinig aan veranderen. Welterusten!

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik ben er ook!
    Toch raar, zou er een maximale grootte zijn, qua beschikbaarheid?
    Hoop dat iedereen het snel weer kan vinden.
    We moeten natuurlijk nog even ons lijstje kopieren.
    Ga ik nu niet meer doen.
    Ik zit jojo's te schrijven voor alle kinderen.
    Op elke jojo, fijne vakantie, knuf van juf.
    Dan kan ik die morgen alvast geven aan de kinderen die weggaan.

Jeetje, sterkte morgen.
    Je mag doemdenken hoor, dat doet iedereen toch?
    Maar niet te lang en morgen heb je zekerheid.
    Ik zal heel hard voor je duimen dat alles er toch al uit is.
    Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.
    Syl wil ook al met ons afspreken.
    We kunnen daarna toch nog wel alles met elkaar delen toch????
    Is dat dan nog net zo makkelijk als we elkaar gezien hebben?
    Nou ja, we zien wel.

Nou ik ga nog even verder met je jojo's en dan snel slapen.

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ben er ook hoor!!!! hahahahaha

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Krijg je nu trouwens wel weer auto updates of moet weer ergens lid worden???

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    NOD-WACHTBANKJE:
    12-07 Maureen 39 - ronde 5 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    24-07 Sneeuwmees 39 - ronde 2 na mk - 2e kind
    ..-07 Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind
    ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    ..-.. JoMi 36 - ronde 18 - 2e kind
    ..-.. Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind
    (deze maand verwijdering poliepen en curretage, verplicht afwachten wanneer alles weer op gang komt)
    07-08 Sillysa 37 - ronde 11 - 3e kind
    10-08 Secondlife 36-ronde 12- 2e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind
    13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)

Zo daar is lijstje weer!!!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ik ben er ook

Sil je moet bij onderwerptools bovenaan topic abonnement activeren weer....

Ja zag het Mees van Jomi, heb haar net een pb gestuurd hoe het met haar gaat.

JeetjeB, heel veel succes en sterkte morgen meis!

12. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ingewikkeld allemaal hoor, die topics sluiten/ nieuwe openen .....

anyway: ik neem wat zon mee dames naar NL!

13. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    En alweer 2 bladzijden vol gekletst! Ik ben er ook weer bij hoor dames.

Moet nu even aan het werk.

Kus kus

14. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Heej, een nieuw topic :D

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik ben er ook weer. Is in alle topic's dat ze na 5000 berichten gesloten worden.

Sneeuwmees: onze meiden weten wel van onze wens, de oudste zei van de week nog dat ze graag nog een broertje wil. En er volgde een discussie over bij wie dit eventuele kindje op de kamer zou mogen slapen....
    We hebben 4 slaapkamers dus als alles goed gaat moeten er 2 samen. Maar dat wordt niet dit ukje en een ouder kind; dan krijgen hun de gebroken nachten. En dat terwijl ze naar school moeten...

Xon: Ik hoorde veel wisselende verhalen. Na de hysteroscopie mocht ik direct weer zwanger raken, maar bij mij was niks gedaan. Na de HSG mag je in het ene ziekenhuis absoluut niet direct zwanger raken en het andere zegt juist dat je verhoogd vruchtbaar bent en daar gebruik van moet maken....Dus die verschillende meningen blijf je houden. Ik zou maar doen wat je gevoel je ingeeft.

Jeetje: Ik denk dat sneeuwmees gelijk heeft en je nu alleen de krampen hebt tgv van de pillen. Maar vandaag naar het ziekenhuis toch?

Sill: Tietze; daar heb ik zeker wel eens van gehoord. Dat gaat om de aanhechting tussen ribben en borstbeen toch? Vervelend. heb je echt zoveel pijn dat je die pijnstillers nodig hebt? Ik heb wel begrepen dat het bij Tietze nogal wisselt qua klachten. Maar goed blijft klote.

Niala: die zon....wat zou dat fijn zijn als jij die mee brengt. De afgelopen 2 dagen waren echt bagger! Nu schijnt hier het zonnetje, maar we willen zwemweer. Minstens 25 graden, toch (en dan snachts wel lekker koel;))

Meiden weer lekker in eigen bedje geslapen. Ik kan ze eigenlijk helemaal niet missen! Maar dat laat ik natuurlijk niet merken. heb zelf altijd zo enorm heimwee gehad. Dat logeren hebben ze in ieder geval niet van mij.

Straks naar een speelboerderij. Binnen en buiten; dus dat is altijd goed. Vanavond een feest; 12,5 jarige bruiloft.
    Sneeuwmees: Jij wilde toch naar Derek. Ik zeg doen!

Meeting: lijkt me heel leuk.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Fijn dat we het nieuwe topic bijna allemaal weer lijken te vinden. Alhoewel ik het nog steeds krom blijf vinden dat een zeer actief topic dan eerst moet sluiten om ergens anders weer verder te gaan. Maar goed, er zal wel een logische reden voor zijn.;)
    @Xon: wat lief dat je die jojo's maakt. Volgens mij moet jij toch echt de liefste en tofste juf van school zijn.:D Ik kan me niet herineren dat wij zoiets ooit op school kregen door de juf zelf gemaakt. Hoop dat je je goed genoeg voelt om straks nog even naar school te kunnen gaan. Hoe laat moet je die verpleegkundige bellen? Of ga je er even langs? En staat je donor weer standby voor het geval je het groene licht krijgt deze maand?
    @Syl: ik heb gisteren nog even zitten googlen op dat Tietze syndroom. Klinkt wel heftig, hoor.:( Ik heb zelf ook vaak (in periodes van stress) steken op de borst en weet hoe beangstigend dat is en voelt. Bij mij is het een verkramping van de spieren die over de borstkast lopen, dus onschuldig, maar je schrikt toch. Moet je er blijvend iets voor blijven slikken, of alleen als je er last van hebt. Ik zag dat een van de oorzaken ook een zwangerschap kon zijn? Ik heb zelf nu de laatste weken weer heel veel last van de gewrichten in mijn voet. Ik heb dat vorig jaar ook gehad, een paar maanden na de geboorte van mijn zoontje. Bleek hormonaal te zijn, dan kan er vocht tussen je gewrichten komen en die geven dan pijn. Toen was het mijn pols en mijn hielspoor. Nu dus mijn voet. Ik vermoed dat dat weer met mijn korte zwangerschap begin dit jaar te maken heeft. Ik altijd maar zorgen maken over de zwangerschap zelf, er nooit rekening mee gehouden dat ik juist naderhand van alles zou gaan mankeren.
    @Jes: fijn dat de meiden weer thuis zijn. Kan het me voorstellen. Mijn zoontje gaat tegenwoordig wel eens met mijn ouders op stap en ondanks dat hij in prima handen is, loop ik dan altijd een beetje als een kip zonder kop door het huis. Typisch, hoe snel kinderen zo'n onderdeel van je hele leven kunnen uitmaken.
    En Derek, ja, ik ga het gewoon doen. Ik ben nu nog in afwachting van mijn vriendin, omdat er misschien nog meer mee willen en ik dan de kaartjes in een keer kan bestellen (zodat je ook naast elkaar zit).
    @Secondlife: hoe is het met je, meis? Zijn de tranen van teleurstelling van weer ongi al weer een beetje opgedroogd? Wat is het toch oneerlijk, hè, steeds die hoop en dan die ontnuchtering weer. Hoop toch echt dat je je man nog een beetje kunt overhalen om toch nog wat langer te blijven proberen. We kunnen je nog niet missen hier, hoor!
    @Niala: zo, jij kan snel iets versturen.:) Zeker per courier wat zon gestuurd? Hier eindelijk weer een blauwe lucht en een waterig zonnetje. Wat een verschil met de afgelopen twee dagen.
    @Jeetje: nog gelukt met de deadline? Heel veel sterkte voor straks! Hoor graag hoe het afgelopen is!

Ik ben nu vast nog iemand vergeten, maar weet dat ik dan wel aan je denk, hoor!
    Ik ben ook in voor een date. Waar jij mee 'zat', vroeg ik me ook wel af, werkt onze chemie hier nog net zo nadat je elkaar ontmoet hebt. Vast wel, maar ik ben gewoon TE nieuwsgierig om jullie eens live te zien.;)

17. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Hallo lieve meiden,

Daar ben ik weer;)

Even kijken of ik het goed onthouden heb. Veel pagina's bijgelezen.

Justme, fijn om te lezen dat de gyn tot nu toe niets ernstigs heeft gevonden. Hoop dat je bloeduitslagen ook goed zijn meid.

Mees, ben benieuwd hoe het verder gaat met je baan;)

Syll, alsnog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon juliano. Geweldig nieuws!!

Xon, heftig jouw intakegesprek. Ben benieuwd naar de uitslag.
    Ook ben ik blij voor je dat de poliepen verwijderd zijn en de operatie goed is verlopen. Nu nog de boel op gang slingeren.

Moedervan2boys, welkom meid!

JeetjeB, wat een verdriet meid. Ik voel met je mee.

Maureen en alle andere, denk aan jullie! Een nieuw topic dus hopelijk ook nieuwe zwangeren:D

Zwangertjes, lees dat het over het algemeen goed gaat met jullie, houden zo!

Hier ben ik een behoorlijke tijd niet online geweest.
    30 juni getekend voor het huis bij de notaris en gelijk is het dak eraf geweest en vernieuwd. Dit was pas afgelopen dinsdag klaar. Gelukkig net op tijd klaar want het was gisteren bar en boos met al die regen. Het dak was in ieder geval goed getest en waterdicht:D
    Verder gaat het met manlief, en 4 kinderen en hond hartstikke goed.

Ikzelf ben een beetje down...
    Was op 24 juni ongi geworden en dat 4 dagen lang wat normaal is voor mijn doen.
    Ongeveer 2 weken later op 10 juni licht bloedverlies maar de volgende dag had ik een maandverband vol met helderrood bloedverlies met flubbetjes. Dag erna weer flink minder en daarna was er niets meer.
    Dit heb ik nooit eerder gehad. Ben benieuwd of ik nu volgende week weer ongi wordt...
    Weet dus even niet meer waar ik aan toe ben. Ongesteld en 2 weken later weer, wat een rare grap:(

Maar goed, ik houd mijn cyclus maar even goed in de gaten.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Even snel een berichtje vanaf de iPod van mijn man. We zijn op controle geweest en het meeste was weg gelukkig. İk ben echt opgelucht! Er zat nog wel wat maar dar zou vanzelf weggaan zei hij, moet wel nog die pillen slikken daarvoor zei hij dus dat doe ik dan toch maar. Wel pas weer vanaf maandag vreemd genoeg. İk had mijn deadline gehaald, kon niet slapen vannacht dankzij ons lieve poezebeest die de hele dag slaapt nu het zo heet is en snachts dus klaarwakker. Toen ben ik maar opgestaan om mijn werk af te manen. Nu in een koel winkelcentrum even wat eten. Hoop dat ik niet te veel rare woorden heb die iPod werkt niet zo mee! Tot later!

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    fijn dat alles goed was JeetjeB, kijk wel uit voor ontstekingen en laat het nog een keer checken als je die pillen hebt ingenomen en er niks uitkomt meer hoor.

20. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hoi dames,

ik heb jullie ook weer gevonden hoor!

Inmiddels zit ik al bijna een week thuis, ivm de lage bloeddruk en verveel me aardig, maar energie om iets te doen, heb ik ook niet... Irritant en frustrerend.

Van de verloskundige heb ik nog geen uitslag ivm de GTT, ik zit op een telefoontje te wachten, maar ik vrees dat ik het pas maandag zal weten. In principe is er niemand op de praktijk vandaag.

Het enige leuke wat ik te melden heb, is dat we er nu echt uit zijn met de jongens- en meisjesnaam en dat we proefdrukjes hebben besteld van een paar geboortekaartjes. We worden zelf steeds nieuwsgieriger wat het wordt! Mijn zoontje zegt 9 van de 10 keer dat hij een zusje krijgt! Ben benieuwd of hij gelijk krijgt...

Iedereen weer sterkte met de rode duivels, wel of niet proberen (Xon, ik zou er gewoon voor gaan hoor!) en de zwangerschapskwaaltjes.

Enne taartje eten en iedereen eens ontmoeten, lijkt mij ook erg leuk! Mag ik ook meedoen met mijn dikke buik?

Deel Deze Pagina