half jaar wachten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rijswijkse, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik zat je verhaal te lezen en vroeg me af waarom ze geen iui gaan/willen doen bij jullie?
    Als bij jullie beide alles oké is is dat toch zeker de moeite waard? Wij zouden voor ons eerste wondertje waarschijnlijk in aanmerking gaan komen voor icsi. Eerst iui gaan doen bij wijze van proef opmerking. Op die dag een redelijke score van ml en de poging slaagde ook nog!
    (ik wil helemaal niet zeggen dat als de kwaliteit bij ml slecht is je zeker iui moet doen, maar bij jullie is ogenschijnlijk niets aan de hand).

Ik zou het toch nog eens opperen of zoals al eerder aangegeven toch een second opinion halen.

2. violetta

violetta Niet meer actief

Wil je even sterkte wensen.
    En of zwaar wordt is per persoon anders. Ik heb lichamelijk stuk minder zwaar gehad dan geestelijk (nu nog weleens last van)
    Wij kregen te horen kans klein was ooit kindje zouden krijgen. En zie nu mijn banner na icsi. Was bij ons dus gelijk laatste mogelijkheid tot zwangerschap. Dus was heftig...
    Ieder persoon is anders dus zal anders ervaren. En in behandeling zelf zitten ook wat kleine verschillen bij de ziekenhuizen zoals welke medicatie en hoeveelheid etc..

Jij ga jezelf spuiten om te zorgen dat er meerdere eicellen gaan groeien. En spuiten die zorgen dat je geen ovulatie krijgt. Bij ivf krijg je dit volgens mij meestal wel. Want ze hopen op zoveel mogelijk eicellen om eruit te halen bij de punctie. Zodat deze bevrucht kunnen worden. Niet altijd alle eicellen die ze hebben worden bevrucht. Hier uiteindelijk maar 1 embryo ontstaan. Maar dat was een vechtertje ;)
    Succes en bij twijfel gewoon second opinion doen!
    En mocht je behoefte aan hebben mag je altijd Pb sturen ;)

Deel Deze Pagina