Hi, Hier nog iemand die in mei voor een tweede wil gaan. Ik ben wel al gestopt met anticonceptie, maar gebruiken nu condooms Maar dat is meer omdat we nog niet volledig groen licht hebben. Dat hoop ik wel snel te krijgen. Wij hebben al een zoontje van bijna 2 jaar. Liefs chicca Ps ik las iets over folium, het beste is om 4 weken voordat je wilt beginnen met zwanger worden te beginnen met slikken. Omdat je lichaam tijd nodig heeft om het op te nemen. Ik moest dan de ha eind van deze maand starten met foliumzuur. Hoop dat iedereen snel zwanger wordt! Liefs chicca
hallo, Deze week is de laatste pilweek voor mij, 3 weken geleden ben ik gestopt met roken. Samen met mijn man hopen we dit jaar zwanger te worden van ons 1e kindje. Vind het fijn dat er een forum is waar je veel informatie en herkenning kan vinden. Momenteel denk ik ook bijna aan niets anders dan baby's Succes iedereen!!
Hoi hoi, mijn naam is Sabje en ik ben al eventjes gestopt met de pil (vanaf januari 2012) Maar nog niet zwanger, elke maand duurt zoooo lang! Ik ben 31 jaar oud en heb al een zoontje van 20 maanden (toen was ik de 4e maand zwanger) en nu willen mijn man en ik graag een 2e, en het is weer spannend hoor! Ik heb tot nu toe een mooie cyclus, 24-24-30-28 en mijn NOD is nu 12 mei. Ik woon in het oosten van het land en zou graag met jullie mee willen schrijven. @Emmie: Je mag gewoon gelijk voor het echie gaan als je gestopt bent met de pil hoor, je hoeft het niet eerst met condoom te doen, als je lichaam er klaar voor is kun je gewoon de eerste maand zwanger raken! En het is normaal dat je nu overal zwangeren ziet en mensen met kinderen haha. @mannen: mijn man snapt het ook niet dat ik er nu al zo mee bezig ben, voor hem is het er pas als ik zwanger ben en dan nog vindt hij het moeilijk te snappen, dat papa-gevoel was er gelukkig helemaal toen onze zoon geboren werd en nu is hij de beste en liefste papa die ik had kunnen wensen! @kind: het is echt het leukste wat er is!!! En alles komt op zijn pootjes terecht als je baby er éénmaal is hoor, ik geniet elke dag van mijn mannetje en uitgaan en uitslapen kan best af en toe als je het goed regelt met oppas en met je man! @Jenna: je hebt groot gelijk dat je wacht met zwanger worden tot je man terug is! Dit wil je het liefste met hem delen natuurlijk. @foliumzuur: inderdaad, 4 weken voor je zwanger bent moet je hiermee beginnen, dus vanaf het moment dat je voor het echie gaat. Ik ben dus al vanaf januari aan de foliumzuur haha Hoop dat we allemaal snel zwanger mogen raken!
Ik ga de 13e stoppen met mijn pil (lekker toepasselijk met moederdag). Dat komt het beste uit met onttrekkingsbloeding en huwelijk met reis erachter aan. Ik ben dan precies op mijn huwelijksreis vruchtbaar (van een cyclus van 28 dagen uitgaand). We gaan er dan ook meteen voor!!! Ik slik dan voor de zekerheid ook nu al foliumzuur. Ik hoop dat het voor iedereen snel raak is!
Hopelijk heb ik op moederdag een positieve test, moet vandaag of morgen ongesteld worden, dus hopen dat dat uitblijft. Zou een leuk moederdag cadeau zijn
Ik heb net het mooiste cadeau voor moederdag gekregen. IK BEN ZWANGER!!!!!! Binnen 5 seconden 2 dikke vette strepen
hallo allemaal, leuk om al die berichtjes te lezen van jullie, wij gaan voor de tweede! maar nog net zo enthousiast als zwanger worden van de eerste, zie ook overal weer zwangere vrouwen en kan niet wachten tot het zover is! we genieten natuurlijk ook volop van ons dochtertje van 1,5 jaar maar zo'n kleintje lijkt ons ook weer geweldig, en leuk een broertje of zusje erbij! ik ben begin mei gestopt met de pil en zal officieel volgende week weer ongesteld moeten worden..spannend. Heb volgens mij wel veel last van ontpillen dit keer, want veel last van ongesteldheidskrampen en vettere huid. Heb wel ineens meer energie gekregen lijkt wel, dus dat is positief! Wens jullie allemaal ook veel 'succes' en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn! groetjes Daniëlle