Dilara Elena lina meryem Rana Eliz vind jullie eigen naam ook prachtig en zou het eigenlijk zo laten.
Mijn dochter heet Mira! Als mijn zoon een meisje was geweest had hij Eliz geheten . Als dit kindje een meisje was geweest hadden we ook een meisjesnaam die ik ontzettend leuk vind, die zet ik alleen liever niet hier voor het geval ik 'm ooit nog wil gebruiken. Je mag me een PB sturen als je die wilt weten.
Ik vind Elanur ook erg mooi! Aleyna ken ik een heel lieve meid die zo heet, dus ook goede associatie mee .
Wauw, ik had niet verwacht zoveel reacties te krijgen, dan nog wel zo positief! Ik denk dat we het idd bij Elanur zullen houden, jullie hebben me echt overtuigd, had nog geen vlaams/nederlandse reacties gehad op onze naam, enkel die van mijn vriend. Dus nu ik jullie reacties lees, ben ik zeker overtuigd Denk ook wel goed uitspreekbaar als vlaamse naam <ellanoer>. Vind ik niet storend om ze met een klein verschilletje uit te spreken, toch? Gisteren 20w echo gehad & helemaal goedgekeurd!! Bedankt allemaal!!