zoals de titel zegt. iemand een goede inpaklijst voor een gezin. we gaan naar portugal met 1 kindje. voor een week.
5 à 7 t-shirts voor jezelf 2 à 3 broeken / rokjes voor jezelf Eventueel 1 à 2 kleedjes voor jezelf 1 truitje met lange mouwen voor jezelf Ondergoed voor een week 2 paar schoenen / sandalen 7 t-shirts voor je man 1 trui voor je man 3 broeken / shorts / ... voor je man Ondergoed en sokken voor een week 2 paar schoenen / sandalen 7 t-shirts voor je kleintje 7 broeken / rokjes voor je kleintje 2 truitjes Ondergoed (body's) voor een week Als ie al stapt schoentjes / sandalen / ... Zonnehoedje Wat slabbetjes 5 à 10 zakdoeken Zonnecrème en aftersun voor iedereen EHBO-gerief (ook aangepast voor je baby) Toiletgerief voor jullie iedereen 1 à 2 badhanddoeken per persoon (in de meeste hotels zijn die voorhanden maar altijd handig om er toch één mee te hebben voor bijvoorbeeld aan een zwembad of op 't strand) 1 washand per persoon (ook voorhanden in 't hotel) Pampers voor je kleintje Leesvoer (boeken, tijdschriften, ...) Zonnebrillen Fototoestel Eventueel muziek Wat speelgoed voor je kleintje (maar geen bergen!) Eventueel een kleine hoeveelheid waspoeder om snel iets uit te spoelen Een goed humeur .
Ik maak altijd een lijst via meenemen.nl. Je kunt precies invullen met wie je gaat, wat je vervoer is en waar je naar toe gaat. Ideaal vind ik.
ik heb gisteren op meenemen.nl een lijst gemaakt maar vervolgens krijg ik hem niet in mijn mail box of kan ik hem niet uitprinten.