Wanneer met ovulatietesten beginnen na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovejay, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Hallo dames,
    Gister helaas een vroege miskraam gehad. Bloed nog hevig en veel stolsels.
    Mijn vraag is wanneer het het beste is om te starten met ovulatietesten. Vorige keer was mijn cyclus wat onduidelijk omdat ik 9 jan mijn mirena heb laten verwijderen. Normaal zat ik rond de 30 dagen. Is dag 10 vroeg genoeg of misschien te laat als ik wel een kortere cyclus krijg? Ik lees graag jullie mening.

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Sterkte :(
    Meestal is de cyclus na een miskraam circa 6 weken.
    Mijne nu ook.
    Soms toch netjes 4 weken.
    Ik zou rond dag 10 beginnen.
    Ik had m’n ei pas op dag 32 door de miskraam helaas

3. Chichuwah

Chichuwah Lid

30 nov 2018
    71
    49
    18
    Wat naar dat je een miskraam hebt. Heel veel sterkte!

Zelf heb ik 3,5 week geleden een miskraam gehad. Vruchtje(s) was/waren bij 7 weken gestopt met groeien. Ik had op moment van de miskraam 11 weken moeten zijn.
    Nadat het bloeden was gestopt , ben ik begonnen met ovu test.
    Bleek perfect getimed. Zwangerschapstest was zo goed als negatief (in de verte een schaduwlijntje) en ovu test was na twee dagen al knal geworden.

Ik zou het de volgende keer weer zo doen. Als de zw-testjes negatief is dus en eventueel als bloeden gestopt is.

4. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Wat vervelend dat jij ook een miskraam gehad hebt.
    Heb vanmorgen ook een test gedaan die was bijna negatief..was een heeeeeeeeeel licht streepje te zien maar dan moest ik wel echt goed kijken. Ik denk dat op dag 10 ga starten en kijken hoe het gaat.
    Ik denk dat ik dan vroeg genoeg ben.

Deel Deze Pagina