Hello! Er is bij ons in de buurt een nieuwe bar.(soort Lounge gebeuren) Nou staat er buiten een bordje met 'waterpijp' en dan allerlei smaken erbij. (kers, munt, etcetera echt een hele lijst) Ben helemaal niet thuis in dat gedoe, dus vraag me af wat het nou eigenlijk 'doet'. Is het lekker, doe je het gewoon voor de smaak of wordt je er high van ofzo? Want ik wou wel even bij die bar binnenwippen dit weekend, maar als we er high of ziek ofzo van worden slaan we die waterpijp maar even lekker over. Groetjes!
Het is gewoon tabak met een smaakje, je wordt er absoluut niet raar van of wat dan ook. Het is echter wel gewoon nicotine dus wat je binnenkrijgt, dus gewoon roken met een smaakje zeg maar. Mijn man doet het weleens met vrienden.
Wij hebben destijds zelf zo'n waterpijp aangeschaft op onze vakantie in Egypte. Je rookt zeg maar de smaken die je zelf kan kiezen (gedroogd fruit) In egypte zeiden ze wel vaak voor de gein dat we er natuurlijk ook hasj en wiet in konden stoppen....daar is het eigenlijk niet voor bedoeld maar het kan wel Waterpijp - Wikipedia
Ok gewoon roken met een smaakje dus eigenlijk...(alleen blijkbaar nog ongezonder, misschien toch maar niet dan ) Dank jullie wel!
Was achteraf gezien misschien ook slimmer geweest om gewoon te Googlen... Maar heel erg bedankt meiden!
Heerlijk waterpijp :-D Wij hebben er een en zomers roken we in de tuin wel eens een waterpijp (zodra de kleine op bed ligt natuurlijk ), je zit niet continu aan de ding te zuigen hoor gewoon af en toe een hijs . Zoveel slechter dan roken is het dus niet, mits je het bij een keertje houd en niet drie uur achter elkaar zit te roken. Ik vind trouwens alleen appel lekker, dat is ook de enige smaak die de meeste arabieren zelf roken, of puur , maar dat vind ik echt héél vies (en je keel gaat daarvan naar de * ).
Wij hebben zo'n ding in huis, heeft manlief meegenomen uit Afghanistan. Alleen nog nooit geprobeerd, lijkt me helemaal niet lekker terwijl ik wel gewoon rook haha. Dus nu staat dat ding gewoon stof te verzamelen.
Ja is het echt lekker? Ik heb het echt nooit geprobeerd! Miss toch maar eens doen. Maar waar haal je dan die smaken die er in kunnen?
Haha tjha ik vind van wel, maar ja wie ben ik . Wij halen het meestal op de zwarte markt, daar heb je genoeg kraampjes waar ze het verkopen, het beste is om houtskool van de bbq te gebruiken dus op de bbq even warm maken en die gebruiken ipv de standaart briketten die ze erbij verkopen. Die zijn namelijk wel schadelijk voor je gezondheid. Denk trouwens ook wel dat je het online kan bestellen hoor maar daar heb ik geen ervaring mee. Ps. met zo'n zakje tabak doen wij de hele zomer hoor. Maar wij doen het maximaal 1 keer per maand. Dan blijft het en leuk en lekker .
Maar bedankt dames door jullie heb ik er nu trek in gekregen . Ga maar naar bed dan vergeet ik het vanzelf weer, morgen weer werken. Volgende week vakantie dus als het lekker weer is zal savonds de waterpijp vanzelf wel een keer tevoorschijn komen Truste!
Toen ik als kind in Tunesië op vakantie was rookte mn vader waterpijp met appeltabak. Ik vond dat zo lekker ruiken dat ik ook een trekje wilde. Heb er zo hard en lang van moeten hoesten dat ik de rest van mn jeugd een rookfobie had en nooit ben gaan roken.
ja hier in Arnhem hebben ze dat ook ergens. Ik stond al raar te kijken whaha. Ze verkopen nu ook waterpijpen in de primera zag ik :O Tabakswinkels enzo.. wel jammer dat je ook nicotine binnen krijgt anders had ik er wel eentje aangeschaft hihi ag misschien doe ik dat ooit ook wel eens,, Maar niet echt goed voor mijn hart dus ik denk het toch niet
heerlijk wij hebben er 1 en de buren ook doen het 1x in de 2weken ofzo. Citroen en appel gebruiken wij.
ik vind het heerlijk. Wij hadden er ook een, die is helaas kapot gevallen en heb hem nog niet vervangen. Moet ik maar eens gaan doen.