Chipje wat een onwijs mooie bos haar! prahtig meisje zeg MI87, wat een aparte look zeg! Heel mooi! Dat neusje herken ik wel, mijn jongste zoontje heeft een heel erg antilliaans neusje haha. Ik zal even kijken of ik een toen en nu foto kan vinden, mijn zoontjes zijn pools/antilliaans, maar beide hartstikke blank maar met een enorme bos krullen/lichte kroes.
Wat een prachtige kindjes allemaal!! Dames mer kindjes met kroes/krullen. Vanaf hoeveel weken of maanden begon je te zien dat ze dat kregen? Of al bij de geboorte? Mijn schatje nu bijna 7 weken gaat snel haha
Doedie ik zag haar krulletjes ( geen kroes) als ze nat waren. Nu krijgt ze meer losse krullen. Mooi ventje!
Dit is ons meisje vanaf 2 min na geboorte tot linksonder 2de verjaardag. Ze is half nl half angolees(afrika) Haar haren waren bij geboorte glad zwart en recht. en nu superkroes en bruin met beetje blonde(lichtbruine) stukken ertussen. dat begon rond de 5 a 6 maandjes kroes kroes te worden. zal nu een foto erop zetten van nu. ze wordt in juli 4
Oneofkind dankje!! Jouw kindjes zijn echte plaatjes😍 Babyhope mooi prinsesje heb je!!💖 mijne heeft ook zwart/ donkerbruin fijne piekhaar haha bn benieuwd dan!!