Ik heb nu al twee weken last van wit slijmverlies. het wil maar niet stoppen. Ik heb dit nog nooit gehad! en ik moet nu nog meer gaan plassen, mijn borsten zijn gegroeit en ik ben nog steeds misselijk, ikkan gerust de hele dag slapen en ik kom bij van gewicht. ik heb ook dikwijls een hongergevoel. Wat is dit? Ben ik zwanger of zou het iets anders kunnen zijn?
rond 9 mei kan ik testen denk ik. over zes dagen. Ik heb gisteren ook een testje gedaan en er staat een heel, heel, licht dun streepje op naast het andere streepje.
Ben ik ook van plan. Ik wacht eerst af of ik mijn bloeding ga krijgen. zo niet ga ik nog eens een testje doen. Want ik worder zo zenuwachtig van hè. groetjes, rammeke84
meid, er zit niks anders op dan je geduld nog even op de proef te stellen. ik denk dat iedereen die in verwachting probeert te raken, elke maand wel dingen voelt die je kunt verbinden aan een eventuele zwangerschap met de nodige teleursteling van dien. ik weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil, maar dit zouden ook nog verschijnselen kunnen zijn omdat je gestopt bent met de pil, helaas meid even tandjes op elkaar en nog even afwachten. succes