Licht bloedverlies en ongikrampen 6 dagen na m'n ovulatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda1975, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Hey iedereen!

Vandaag niet zo'n lekkere dag!
    Ik zit op dag 6 na ovulatie. Gisteren net na het vrijen enkele drupjes bloed verloren, niet noemenswaardig, maar zat wel door m'n slijm en bij het afvegen. Vandaag voel ik me al de hele dag moe (maar ben ietwat neusverkouden en daardoor slechter geslapen vannacht, dus kan daardoor komen). Sinds het middageten erg misselijk geweest. Wederom bloeddruppels verloren (nu dus ietsje meer dan gisteren) en sinds eind van de middag gevoel alsof ik ongesteld moet worden.

Voor een innesteling is het nog te vroeg lijkt me ... maar voor een naderende ongesteldheid toch ook? Ik zit nu op CD 23, ik heb op dag 17 m'n ei gehad, dus ik verwacht m'n NOD niet eerder dan rond 10 mei.

Wat kan dit nou zijn?

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    De innesteling is zo'n 5 dagen na je eisprong, dus dit zou innesteling kunnen zijn.

3. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Vanochtend heeft FF ineens m'n eisprong herzien en doorgeschoven naar dag 21. Of het waar is weet ik niet, maar nu snap ik die ongikrampen en bloedverlies nog minder ... toch een eisprong dan?

4. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Er kan ook bloed vrijkomen bij de eisprong dus wellicht was dat de oorzaak... Maar hoezo denk je nu dat je je ei op dag 21 hebt gehad?

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Net na het vrijen zeg je?
    Misschien komt het daardoor, dat hij net even je baarmoedermond heeft geraakt. Die is daar nogal gevoelig voor, dus kan dan gaan bloeden.

6. charlene1985

23 apr 2008
    5
    0
    0
    cassiere
    Vlaardingen
    ja ik weet wat je veolt ik heb dat gevoel ook gehad dus misschien is het wel innesteling

7. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Zie mijn album, @Butt3rfly, er staat een Cyclusstaat 3 op en eentje met 'herzien'. Zodoende heeft FF m'n eisprong opgeschoven, aangezien m'n temp meer is doorgeschoven.

Toen ik op dag 20 m'n temp invulde, berekende hij dus mijn ei op dag 17. Ik dacht gelijk 'da's gunstig voor het klussen geweest'. Maar toen ik op dag 24 m'n temp invulde, ging hij herberekenen en kwam hij uit op dag 21. Vandaag (dag 25) is mijn temp nog een tiende graad hoger zelfs, namelijk 36,9, dus wie weet heeft FF wel gelijk (al hield mijn vruchtbaar slijm op dag 21 wel accuut op...)

Hopelijk ben ik dan toch nog op tijd geweest met klussen. Dus daarom is daar het bloeden misschien wel aan te wijden.
    Maar een adertje gesprongen of de baarmoeder geraakt zou natuurlijk ook nog kunnen.

8. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hee Linda,

Spannend, hoor! Ik herken dat je bij alles denkt: Wat zou dit zijn? Ik heb dat ook wel eens gehad en achteraf bleek het niks te zijn. Het kán een innesteling zijn, maar het kán ook niks zijn. Nog even afwachten dus, denk ik. Maar als je vaker misselijk wordt en andere zwangerschapverschijnselen krijgt, wordt het natuurlijk wel wat aannemelijker dat je zwanger bent...
    Is je cyclus vaker onregelmatig dat je op je temperatuur vertrouwt?

Succes!

9. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    @Loving: ik ben op 21 januari met de pil gestopt en ben toen gelijk gaan temperaturen, om inzicht in m'n cyclus te krijgen, zeker omdat ik ervan uit ging dat m'n cyclus nog wel wat onregelmatig zou zijn. Heb nu 2 cycli achter de rug (de 1e van 39 dagen zonder eisprong (volgens m'n temp), de 2e van 37 dagen (met eisprong rond dag 20) en nu deze 3e dus. Bij mijn vorige zw.schap had ik veel baat op den duur bij temperaturen, dus wilde het gelijk bij deze pilstop weer gaan doen.

10. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    ik heb dit ook gehad.. ik weet niet wanneer mn ei is geweest maar op zaterdag en zondag veel witverlies en maandag en woensdag roze bloed waargenomen bij het vegen..

11. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hoi Linda,

Heb je al wat meer duidelijkheid gekregen over wat het nu was?

Groetjes!

12. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    @Loving: ik vind het nu erg spannend worden.
    Mijn ei zou tussen dag 17 en 21 moeten zijn geweest en dat zou betekenen dat mijn NOD tussen morgen en volgende week woensdag ongeveer moet liggen. Ik blijf regelmatig drupjes bloed verliezen ... niet veel, maar het is er wel (dus rozig slijm, of wat drupjes bloed in mijn slip of bij afvegen, maar ook tijdens/vlak na het vrijen). Heel raar in ieder geval. Gevoelige borsten heb ik eigenlijk continue (sinds ik met de pil gestopt ben). Ben nu wel 5 dagen op rij misselijk door de dagen heen en daardoor ook zeer weinig eetlust. Dacht eerst 'het warme weer', maar ik voel me al een paar dagen echt niet lekker.

Dus ik wacht met spanning af. Heb me voorgenomen niet eerder te testen dan eind volgend week / weekend, als m'n ongi nog niet is gearriveerd.
    Spannennnnnnd! ;)

13. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Linda, spannennnnd inderdaad!
    Hopelijk blijft je NOD nog lang weg, een maandje of 9 ;)
    Houd ons op de hoogte!

Oh ja, heb jij ná je eisprong meer last van gevoelige borsten dan ervoor of niet?

Hug!

Deel Deze Pagina