Hoi, Ik ben op zoek naar een licht campingbedje, iemand een idee? We hebben een campingbedje gekocht met matrasverhoger, maar deze weegt gewoon 12,5 kilo! Dat is gewoon niet te sjouwen vind ik zelf. Nu staat deze gewoon bij mijn ouders thuis, daar blijven we elke maand een weekend slapen, dus dan hoeven we hem alleen op te zetten. Nu ben ik op zoek naar een campingbedje, voor als we bijvoorbeeld 's avonds op visite gaan, maar eigenlijk wil ik niet dat hij zwaarder weegt als 5 kilo. Het zou ook wel fijn zijn als hij makkelijk en compact is. Op internet ben ik wel een paar 'lichtgewicht' campingbedjes tegengekomen, maar het daadwerkelijke gewicht staat er niet bij, dus durf ik het niet te bestellen. Groetjes Saskia
ik heb een tentje van deryan gekocht op de jonge gezinnen beurs. ik vind hem ideaal en weegt nagenoeg niets. kijk ook hier eens : http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=72370
Je hebt bij heel veel winkels lichtgewicht campingbedjes. Die vouwen op als een soort van paraplu en zijn goed mee te nemen, heel klein. Het is even zoeken. Ik heb er laatst een bij de V&D gekocht voor maar 29 euro! was afgeprijsd!
Die van babybjorn weegt 5 kilo, maar kost volgens mij ook wel wat. Heb zelf eentje van Graco, niet heel licht, maar wel lekker stevig en je rolt hem zo achter je aan met een handvat en wielen.