Hallo dames. sinds 2 dagen heb ik zooo ontzettend veel last van zeer pijnlijke krampen die uitstralen na me onderrug. wanneer de krampen beginnen doet iedere beweging verschrikkelijk pijn en dit de hele dag door in vlagen,het komt gaat en paar minuten later sta ik alweer krom misschien komt dit dom over. maar het voelt als weeen aan kan dit of is dit gewoon bandenpijn?
Bandenpijn voelt scherp, soms een beetje zeurderig; nooit als kramp. Bandenpijn komt ook meestal pas na 16 weken (meestal 20) voor. Ik zou de vk bellen.
Het kan ook nierstuwing zijn? Ik heb daar met week 14 ook last van gehad. De pijn begon zachtjes in me zij/onderrug en het leek steeds erger te worden. Op een gegeven moment liep ik krom van de pijn en na 10 min lopen was het weg. Daarna kwam het weer terug en wat een helse pijn was dat zeg, deed in de nachten geen oog dicht meer. De pijn kwam en ging weer weg de ene keer had ik er uren geen last van en zo in ene de hele dag. Heb huilend de VK opgebeld en binnen 5 min stond ze voor me deur omdat ze dacht dat het weeen waren! Met 1 klap op me bovenrug wist ze dat het stuwingen waren en ben meteen doorgegaan naar het ziekenhuis! Bel de VK en leg je situatie uit, vraag ook naar nierstuwingen want sommige VK's zijn niet op de hoogte ervan!
Nou heb even gebeld. Moet 2 dagen totale rust nemen Maar ze was bang dat ik een blaasontsteking had wat niet opgemerkt Was en dit soort van weeen veroorzaakt Maandag komen en regelt ze een consult ziekenhuis. Bedankt voor jullie reacties