zoontje wil dat graag. mag het hebben voor zijn 6de verjaardag denk ik. ik weet het nog niet zeker. want er zijn zoveel modellen en merken. ik vond tot nu toe lifetime het sterkste. maar is ook zo duur, misschien bopita of flexa net zo sterk? wie heeft ervaring met halfhoogslaper? (zoontje 5,5 jaar oud) het is ook zo moeilijk om te kiezen en samenstellen wat je erbij koopt qua gordijnen kussens kastjes glijbaan etc. geef me ideeen alstublieft tips en vertel je ervaring. alvast bedankt.
Wij hebben van flexa de halfhoogslaper. Er zijn 3 hoogtes net wat hoger dan een gewoon bed dan kan je er wel dingen onder opbergen. Iets hoger dan kan ze er zelf in ieder geval onder staan, maar kan je ze nog wel een kus geven zeg maar. En een hele hoge. Wij hebben dus de middelste en zijn er erg tevreden over. Hij is super stevig in ieder geval. We hebben er niets bijgekocht ( is trouwens tweede hands ) maar zelf leuk aangekleed met wat dingen eraan en errond. Ze is er erg blij mee en speelt veel onder haar bed. Erin en eruit klimmen is ook geen probleem. ( we hebben wel een schuin trapje je hebt ook versies met een recht trapje )
Wij hebben een hoogslaper hier vandaan: hoog- en halfhoogslapers van steigerhout Wij hebben die ene met een klimwandje. Is erg stevig en ik vind hem ook erg stoer
onze dochter van 4 slaapt nu sinds een maand in een halfhoogslaper van flexa. ik vind deze erg stevig, het trapje heeft ook brede treden.
mijn zoons vrienden zijn ouder dan hij zelf. ze zijn al 7 volgend jaar allemaal 8 jaar oud. die gaan dus helemaal gek spelen op dat ding. stevigheid is belangrijk.sommige modellen lijken me niet stevig maar het kan ook komen van showroom montage of zo.
Wij hebben twee flexibel bedden. Oudste heeft eerst in een verhoogde halfhoogslaper met schuine trap geslapen. Toen de jongste naar een groot be ging hebben we tweede bed gekocht en er een stapelbed van gemaakt. Binnenkort gaan ze op een aparte slaapkamer slapen en gaan de bedden uit elkaar en moet ik op marktplaats nog verhoogden en trap scoren. Wij zijn heel tevreden met flexa. Bedden zelf nieuw gekocht en andere onderdelen zijn goed op marktplaats te vinden.
Wij hebben voor onze oudste direct na het ledikant een flexa bed gekocht. Eerst als gewoon bed en met 3,5 gaf hij aan dat hij een "hoog bed" wilde. Zo gezegd, zo gedaan. Bed verhoogd en nu heeft hij een half hoogslaper. Hij vindt het nog steeds geweldig en zijn jongere broer krijgt straks ook zo'n bed.
hier ook halfhoogslaper van flexa. Superstevig en zoon is er idd nog steeds heel blij mee. Het is 1 x een dure aankoop, maar gaat als het goed is mee tot ie het huis uit gaat.
Wij hebben de bopita Gibson. Ik vind het wel een beetje waaibomenhout en het krast ook snel. Mijn zoontje slaapt er al in sinds hij 2 was en hij is er dol op, onder hebben we een "leeshol" gemaakt met oude kussens en een oude matras. Hij kan zich er heerlijk terugtrekken en kiekeboe spelen met z'n broertje door de raampjes
Ik heb toevallig vandaag voor mijn jongste dochter een middenslaper besteld. Gewoon een simpele zonder poespas, omdat haar kamer maar 5,5m2 is. Met kastjes e.d eronder wordt het te krap. In de winkel stond hij niet tegen de muur en stond erg stevig maar ik kan dus nog niet vertellen hoe hij bevalt. Deze is het: https://m.leenbakker.nl/nl/12200401/middenslaper_ties/?pageCount=1&pos=640
Mijn oudste heeft trouwens een hoogslaper, dus waar je onder kan staan van de Ikea en dat bevalt prima.
Wij hebben een hoogslaper voor onze dochter. Ze was net 6 toen ze die kreeg. Ze is er super blij mee. Er zit en bureau onder waar ze lekker kan knutselen. Wij hebben er een van steigerhout gekocht bij zomerzoen.
Wij hebben via marktplaats een flexa halfhoog slaper met glijbaan gekocht. Super degelijk bed en we waren voor 100 euro klaar! Een keer gelakt en weer zo goed als nieuw. Onze dochter was nog geen 4 toen ze er in mocht slapen. Moet er wel bij zeggen dat zij altijd voorzichtig is en geen rare streken heeft. Boven spelen met vriendinnen doen we niet want dan halen ze wel rare fratsen uit en dan vind ik het toch wel hoog om bijv uit te vallen.
we gaan straks naar zo een kinderkamers winkel in ergens vlakbij haarlem. goodnight kidzz of zoiets. ze hebben van alles staan staat op de website. we nemen dit keer zoontje mee. gewoon kijken wat hij nou leuk vindt. een hoogslaper vind ik niet zo andig voor zoontje. hij heeft wel af en toe ongelukje en dan moet ik het bed verschonen op die hoogte. lifetime half hooslaper is 128cm hoog en eronder hoog 89cm ruimte. waarin een diepe kast en een boekenkast kan. andere merken hebben betrekkelijk lage modellen 113,118cm hoog. een helemaal witte vind ik niet zo leuk. dus er moet wel wat er bij komen. ik ben benieuwd naar de prijzen en modellen.
zoon keek alles goed maar koos voor een laag bed met een bovenbouw kast met vele deuren en kasten. hahahaha.
die lifetime halfhoogslaper met van alles er op en eraan keek hij maar 3 seconden= niet mooi, ik wil het niet!
deze heeft mijn dochtertje ook maar ik vind het maar een gammel ding... kraakt aan alle kanten en als dochtertje wat heen en weer wipt of gaat verzitten op het bed dan zie je hem helemaal heen en weer gaan. en hij zit toch echt goed in elkaar geschroeft. ik heb er een beetje spijt van dat ik deze gekocht hebt. ze vraagt wel eens of ik bij haar op het bed kom zitten maar dat durf ik niet. ik durf niet op het trapje te gaan staan en erop te klimmen, bang dat ik er doorheen zak ik heb bij het hoofdeinde een ikea expedia kastje staan. dus onder het bed,tussen de 2 poten. hier staan haar boekjes in, matras onder het bed en zo een lekker leesplekje.
Oh dat is jammer. In de winkel leek hij stevig. Als ik hem te gammel vind schroef ik aan de zijkant en muurkant een extra latje. Dan moet het wel goed komen denk ik.