Hoi allemaal allereerst bedankt als je dit leest! Ik probeer al ruim 1,5 jaar zwanger te worden maar helaas zaad van mijn man is niet echt optimaal. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 2 september en ik heb niet echt een onregelmatige cyclus meestal wel 4 weken en dag meer of minder gebeurd wel eens...maar ik had dus afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar nog niks te bekennen ik heb maandag en vandaag een test gedaan maar negatief..wel heb ik het gevoel "nat" te zijn zeg maar (sorry hoor) en als ik dan kijk of een vinger er langs heen haal heb ik een vingertop vol met melk en echt plakkerig is het niet meer aan de gladde kant. Ik heb wel een paar dagen mijn temperatuur bijgehouden en die dagen zijn als volgt : 36.7,36.7,36.8,36.9,37.3,37.2,36.9,37.1,36.9 ik ben dus een paar dagen voordat mijn NOD was gaan tempen gewoon nieuwschierig heb wel vaker maand lang getempt maar dat liep nooit op iets uit dus ben er maar mee gestopt dus nu was het nieuwschierigheid maar vind het wel een rare temp zo..Wel valt me op bij de meeste curven dat de zwangere niet echt lager dan een temp van 36.9 en 37.0 komen of zit ik nu teveel mijn hoop daarop te storten?ik heb niet het ongestelde gevoel meer wel een dag of 2 gehad maar dat was het,verder steken links onderin mijn buik gehad en vandaag meer onderin mijn buik aan beide kanten een wat branderig stekerig gevoel zeg maar,mij borsten heb ik niet echt last van soms wel iets maar dat is nihil..terwijl normaal gesproken als ik ongesteld moet worden dan krijg ik ongeveer anderhalve week van te voren gevoelige en vollere borsten en dat heb ik nu niet ik heb nu een klein zeurdirig gevoel erin zeg maar als ik savonds naar bed ga krijg ik onder mijn tong heel veel speeksel. Nou mijn verhaal is wel lang genoeg zo haha ik ben echt benieuwd of iemand dit bekend voorkomt? Zou het wel of zou het niet? Ik heb al twee kinderen bij de eerste was de test gelijk positief en bij de tweede gingen er ook meerdere doorheen..ik heb sensitest in huis liggen waren er 3 voor 8 euro ofzo op sensitest.nl Wie weet wat er kan zijn? Ik word hier echt helemaal gestoord van
hoi, wat een verhaal zeg ik zou gewoon een test gaan halen in de apotheker en daar eens mee proberen. het kan altijd zijn dat die tests die je nu gebruikt niet goed zijn he veel succes grace
Bedankt voor je reactie...de eerste test die ik had gedaan was ook van de apotheek zown gekke dipstick en degene die ik gisteren had gedaan was van sensitest, ik ben inmiddels nog niet ongesteld mijn temp was vanmorgen 36.8 en een kleine 45 minuten laten 37.0 terwijl ik nog steeds in bed lag en nu denk ik weer ongi gevoel te hebben soms dit is zo frustrerend...probeer mezelf maar te vertellen dat het niet zo zou zijn omdat we al zo lang bezig zijn dus waarom zou het nu ineens wel raak zijn? en als ik zwanger zou zijn dan zou mijn temp toch hoger moeten zijn maar ik snap niet waarom het nu zolang uitblijft...vanmorgen had ik waterig slijm als afscheiding als ik vandaag niet ongi word dan maar weer morgenvroeg testen ofzo ik weet het ook niet meer
bij de trekpleister of kruitvat een test halen, kan je gewoon over heen plassen. als ik zo je temp zie en die blijft aardig hoog zou je toch denken dat het raak zou zijn, ik ga heel hard voor je duimen.
Als het raak zou zijn zou mijn temp nu niet eens omhoog moeten gaan dan? ik heb eens wat curven zitten bekijken van zwangere vrouwen en die zitten vaak rond de 37.0 soms iets hoger soms iets lager maar wat me wel opviel is dat de temp ineens omhoog schoot op het laatst bij hun En heeft iemand meegemaakt een paar keer negatief getest te hebben en dagen later toch positief of niet?
Ik heb net weer een test gedaan en nu denk ik dus een soort van schaduw streepje te zien ben ik nou gek of kan dat?
Goeiemorgen meiden...mijn temp is weer iets omhoog 36.9 was het net en heb net weer de laatste sensitest erdoorheen gegooit en ik moet eerlijk zeggen dat ik hard twijfel ik vind em niet echt negatief maar echt positief ook weer niet..zou het toch kunnen omdat het een goedkoop merk is? zou ruidvat bijvoorbeeld echt beter resultaat bieden? en als ik straks een kruidvat test zou halen zou ik dan gewoon gelijk testen kijken of er verschil is? Denk dat ik er anders maar 2 haal voor de zekerheid en ik ga straks ook de huisarts bellen wat ik ben nog nooit langer dan een dag overtijd geweest...behalve toen ik ooit eens een morning after had genomen maar ja dat is anders haha...gestoord word ik ervan want ik merk nu zo nu en dan wel van die scheuten in mijn borsten zeg maar
hey Carly, Wat irri he, dat je niet gewoon duidelijk uitsluitsel krijgt! Maar je vind je laatste test niet echt negatief? Dus je ziet een heeel licht streepje? Misschien is je lijf dus idd hcg aan het aanmaken en moet je nog een paar dagen wachten totdat er genoeg in je lijf zit. Ik zou lekker nog een aantal (goedkopen) testen kopen, en vanaf nu elke ochtend testen en wie weet dat je van de week echt een dikkere streep krijgt. Geen bloed geeft moed, zeker als je een heel licht streepje ziet! Ik duim voor je! Groet Snoozie
Ja het is zeker irritant vooral omdat ik zelf denk dat ik wel zwanger ben maar toch die dikkere streep als bevestiging wil hebben anders durf ik nog niet zo goed blij te zijn...en inderdaad het is echt een heeell licht streepje ik ben er net ook mee naar de buurvrouw geweest en ze zegt ook van ja ik zie wel iets heeel licht maar tis gewoon moeilijk..ik heb nu 3 testen gedaan van dit goedkopere merk en die van woensdag is gewoon echt negatief die van gisteren twijfel geval en die van vanmorgen heeeel licht duzjah ik ben eigenwijs denk ik en koop straks 2 testen van kruidvat ik hunker naar die bevestiging haha...ik twijfel alleen of ik nu 5 of 6 dagen overtijd ben ik had zondag ongi moeten worden en vaak test je pas echt positief na een week toch?
Jeetje wat spannend zeg.... Ik help het je hopen dat het raak is. Een heeeeeel licht streepje geeft moed, maar je wil jezelf ook beschermen en een voorbehoud maken. heel begrijpelijk. Laat wel even weten wat er uit de verdere testen komt en anders gewoon even naar de HA. Ik duim voor je!
Heb net een beetje licht bloedverlies gehad dus ik zou wel ongi worden...ik snap dan niet waarom mijn temp niet daalt en waar dat hele licht streepje vandaan komt? en ik ben nooit zo lang overtijd geweest met de pil kan het niet te maken hebben want die slik ik al 5 jaar niet meer...bestaat er dan toch zoiets als de voorgedrukte streep op de test die je ziet? begon juist vanmorgen een beetje blij te worden al en nu dit
Heb je al een andere test gekocht van een ander merk. Als je echt zekerheid wilt, kun je misschien het beste de digitale cleurblue kopen. Wel duurder, maar die geeft aan zwanger of niet zwanger. Nu raak je helemaal gefrustreerd omdat het lijntje zo dun is, en je wilt jezelf ook beschermen, dat je niet teleurgesteld zal zijn. En anders zou ik na het weekend gewoon naar de huisarts gaan.
clear blue vind ik zelf niet betrouwbaar bij mij heeft hij ook vals alarm gegeven vorig jaar. er stond zwanger terwijl andere testen negatief uit wijzde
ik heb die van het kruidvat vanmorgen ook erachteraan gegooit dat was dan niet gelijk ochtendurine meer maar goed na mijn mening was er ook een ieniemie lichtblauw streepje...en ik heb nog eens die andere bekeken en ik ben er echt van overtuigd dat de eerste test negatief was de tweede een twijfel en de derde een licht streepje en bij die van het kruidvat ook...en mijn buurmeisje zag het ook hoe kan dat dan toch? want mijn temp zou dan zowiezo toch gedaalt moeten zijn ik snap er niks meer van...had de huisrts al gebeld maar die is maandag pas weer bereikbaar
Kun je er een foto van maken? Wat lastig zeg, die onzekerheid! Ik hoop dat je snel zekerheid hebt, ik duim in ieder geval voor je. Liefs Dayenne
ik heb geprobeerd een foto te maken met mijn telefoon maar tis te licht om te zien op de foto en tis dat mijn buurmeisje zegt het ook te zien anders zou ik denken dat ik het me inbeeld Maar jah verklaart nog die temp niet moest net wel even huilen hoor ik begrijp het echt niet meer
En nog een test van Clearblue halen? Die geeft aan zwanger of niet. Is misschien wat duidelijker dan een streepje...
Hoeveel bloed heb je verloren? Als het weinig is, dan is er nog een kans hoor! Er zijn veel vrouwen die in het begin van hun zwangerschap bloed verliezen. Meestal een adertje of omdat het lichaam 'gewend' is om elke maand ongesteld te worden. Als het niet meer word dan zou ik me geen zorgen maken. Doe maar gewoon een clear blue test
Nou bij mijn 2 kids heb ik in beide zwangerschappen geen bloed verloren en ik vind wel dat het iets meer is geworden...dus ondanks de 'positieve symptomen' wat ik dacht zou het toch wel niks geweest zijn vrees ik