buikslaper

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door owly, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Ik was een echte buikslaper anders kin ik niet in slaap komen.sinds zwangerschap niet meer op de buik,wanneer ik dat nu doe doet het pijn onder in mijn rug, slaap op 1 zij het beste maar doet nu meer pijn in de schouder.

Zijn er mensen die gewoon weer op de buik konden slapen? Na hoeveel maanden? (Uk is 8 maanden.Ben nog steeds hoopvol)

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb een keizersnede gehad en kon na 4 weken weer gewoon op m'n buik slapen?
    Heb je een idee waar het van komt?

3. Coekie

Coekie Actief lid

8 dec 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sliep de eerste nacht weer op mijn buik (daar had ik zooo naar verlangt!)
    Zou het toch eens aankaarten bij de huisarts, mogelijk kan fysiotherapie uitkomst bieden

4. pattiej1990

8 mei 2014
    14
    0
    0
    NULL
    Dordrecht
    Ik na 3 weken daarvoor pijn in mn buik....

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Na de bevalling weer zware blaasontsteking (heel veel pijn in de buik) geen kans voor herstel door ondanks de pijn elke dag meerdere keren naar het ziekenhuis (neonatologie) .kort nadat hij thuis was kreeg uk last van verborgen reflux dus geen kraamweek en geen rust voor het lijf.wij sliepen 4/5 uur per nacht de rest sliep hij op ons of wij moesten met hem lopen.dit heeft heel lang geduurd dus dat zal niet geholpen hebben. Heb verder weinig last van mijn rug dus apart dat het niet wil. Hopelijk snel weer ben het zat om alleen op de zij te liggen.

Deel Deze Pagina