Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest en me gyna heeft IUI voorgesteld, ik heb daarom besloten om even een halfjaar toch nog te proberen om spontaan zwanger te worden want er is voor de rest geen oorzaak gevonden waarom het nog niet raak is. Hopelijk dat ik toch nog zonder behandeling zelf zwanger wordt. Ik zal ook niet veel meer op deze site zijn en veel berichtten posten, maar ik hou jullie verhalen/belevenisseb echt wel in de gaten Voor de gene die nog niet zwanger zijn hoop ik dat jullie snel zwanger zijn, en voor de meiden die in de MMM zitten, heel veel succes en ik duim voor jullie dat jullie wens snel zullen uitkomen. Geef de moed niet op, doe ik ook niet maar dit is even beter voor me om even een stapje terug te doen. Liefs Jolie
Jolie, wat spannend dat jullie het nu nog een half jaar zelf gaan proberen! Ik duim voor jullie dat je spontaan zwanger word! Laat je het hier wel weten he?! Liefs Maamaa
Knappe keuze. Ik hoop dat het zal lukken Zal voor je duimen! Ik heb na m'n 2de mk ook de keuze genomen om te kijken of het uit mezelf zal lukken. We hebben een stop tot september. Had er weinig hoop in maar zaterdag had ik een eisprong uit mezelf! Heel veel suc6! Liefs
Goed dat je voor je eigen gevoel kiest meid! Je kan ondertussen altijd aan de bel trekken he, als je toch eerder wilt starten. Neem lekker de tijd en geniet van de zomer. Heel veel succes, ik hoop dat het jullie alsnog zelf lukt! Liefs Elmo
Lieve Jolie, wens je heel veel succes toe de komende maanden en hoop dat jullie wens er mag gaan komen en dat je spontaan een kindje mag krijgen. Hopelijk spreken we elkaar nog af en toe! Liefs, Mirjam
Meid neem lekker de tijd voor jezelf geniet ervan. Ik hoop dat je binnenkort een berichtje kunt plaatsen dat je spontaan zwanger bent geraakt ik zal aan je denken heel veel succes! Liefsss
Succes Jolie en lekker van de rust en het weer genieten...ff je gedachten op iets anders! Liefs Nollie
Dank jullie wel meiden voor jullie lieve berichtjes. Ik moet zeggen ik voel me best goed nu ik me zelf een halfjaar rust geef, de druk is weg, en nu zeker dat ik weet dat me lichaam goed zit van binnen. @ Moon ik hoop het voor je dat het raak is voor je deze maand. @ Elmo, dank je wel, ik zal zeker bij jullie aan kloppen als er iets is, aangezien ik me op deze site me hart altijd kan luchtten. Liefs Jolie
Hoi Jolie, Ik wil je veel succes wensen de komende zes maanden en ga heel hard voor je duimen dat het toch nog spontaan lukt dikke kus pat
Ik wens je heel veel succes, en hopelijk heb je de behandelingen in het ziekenhuis niet nodig. Groetjes Nancy