Zou dat mooi staan? Ik laat mijn haar weer een beetje groeien, maar wil ook wel een keer een pony proberen. Kan alleen bijna geen foto,s op internet vinden...
Mijn ervaring met pony's is dat het bij iedereen anders staat. Ik zal het eens vragen als je bij de kapper bent. Die kunnen je het beste advies geven.
Mijn dochter heeft lang haar en een sinds een tijdje een pony. Staat veel vlotter. Ze had het allemaal op dezelfde lengte eerst.
Pff.. slecht hoor. Het is toch hun vak? Maar niet alle goede kappers zijn duur hoor. Ik heb ook halflang haar en een pony. Zodra het goed in laagjes is geknipt is het heel leuk. Je kunt een rechte pony doen of schuine pony, maakt ook nogal wat uit. Ik ga altijd naar de Kinki kapper. Die knippen mn haar het best. Nemen de tijd voor je en knippen het af terwijl het droog is, zodat ze zien hoe je haar valt. De paar keer dat ik toch naar een andere kapper ga, heb ik zo'n spijt! Zit meteen al slecht de dag erna...
Tja, hangt van je gezicht en vorm van je hoofd af natuurlijk. Ik hou wel van een pony. Mijn dochter heeft ook half lang haar en een botte rechte pony tot net boven/op de wenkbrouwen. Zolang hij maar niet té kort is! Dat staat zo ontzettend stom. Of écht kort natuurlijk of met een hoek eruit, ook leuk. Beetje moeilijk om advies te geven, heb je geen foto van jezelf?
heb atijd lang haar gehad, nu ook soort van bobline kapsel met scheve pony. Was wel een hele stap,maar toch gedaan en suppppper blij mee. Heb eerst wel plaatjes opgezocht trouwens
Ik zet hier liever geen foto van mezelf neer. Maar het is lastig dat ik op Internet niet meer foto's kan vinden van dit kapsel. Mijn haar valt in lagen en is net boven mijn schouders. Echt niet lang dus.
Ik vind het nogal deuzig klinken, haar boven je schouders en dan een pony. Maar goed, zonder foto weet ik het niet ik zou het bij mezelf in ieder geval niet doen.
Ik heb dat fgehad en stond heel mooi! Nu is mijn haar inmiddels weer langer en de pony heb ik nog steeds. Maar kreeg veel goeie reacties toen. Had het wel achter wat korter dan voor, zo"n schuine bob..
kijk anders even met je foto op Virtual Makeover, Makeup, Skin Care, Hairstyles, Beauty & Fashion, Product Reviews | TAAZ.com daar kan je je eigen foto gebruiken en jezelf online ene make over geven en dus meteen kijken of iets een beetje staat.
Mijn haar is ook halflang met pony. Ik had het eerst net boven mijn schouders, nu laat ik het groeien en valt het net over mijn schouders. Mijn haar heeft slag erin, dus het valt niet kaarsrecht. Als je heel sluik/stijl haar hebt kan een pony soms wat truttig staan. Maar een beetje fatsoenlijke kapper kan je wel adviseren, kennen je vriendinnen misschien een goede kapper in de buurt?
Ik heb ook altijd halflang haar gehad met een pony / schuine lok. Ik heb namelijk zo'n kruintje aan 1 kant waardoor mijn haar automatisch naar links valt. De kapper knipt mijn haar altijd in lagen omdat het redelijk krult van zichzelf en ook de pony valt dan lekker vlot. Als het te lang werd stak ik het altijd op - dus zonder pony alles in een staart - maar dat maakt mij veel tuttiger vind ik zelf. Niet erg voor een keertje maar ik ben reuze blij met mijn lok als ik weer naar de kapper ben geweest, staat bij mij in elk geval veel vlotter. Heb het nu een stuk korter trouwens maar wel nog steeds de lok / pony. Een rechte pony vind ik meestal niet mooi staan, je krijgt er een strenger gezicht door en je moet er echt het type voor zijn.