Halflange jongenskapsel

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Amarens, 12 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Zijn er hier moeders met ervaringen met wat langer haar bij een jongen? Mijn zoon wil niet meer kort geknipt worden maar wat wil ie wel is mij ook niet echt duidelijk. Ja hij wil wat langer haar :roflmao:
    Ik heb daar echter helemaal geen verstand van. Zijn haar is ook echt dik en zwaar.

2. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Soms vind ik het best leuk staan, wat langer haar bij een jongen maar ik vind het er wel al snel wat onverzorgd uitzien. Zelf zou ik er daarom niet voor kiezen

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ja mee eens dat is ook mijn zorg inderdaad daarom wil ik proberen om een middenweg te vinden met zoon maar het is lastig omdat hij dus geen iddee heeft wat hij precies wilt.

4. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Onze zoon (6 jaar) heeft halflang haar (als enige jongen uit zijn klas). Hij wil dit zelf graag en ik vind het hem goed staan.
    Moet wel zeggen dat we naar een goede kapper gaan, omdat er echt een model in geknipt moet worden. Ook laten we de achterkant niet te lang worden, want dan krijg je zo’n mat en dat vind ik geen gezicht.
    Verder iedere ochtend kammen, gel erin en soms wat haarlak

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik ga het haar van onze jongste zoon laten groeien. Hij heef dik haar deels stijl en deels krul. Ik ga voor een kapsel met laagjes wat niet gelikt bedoeld is.

Zo iets
    601F898E-28E1-436B-8C45-4A58D5CBD905.jpeg
    (Internet foto)

Deel Deze Pagina