(halflange) jongenskapsels

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door daydreamer, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hoi dames!

Levi is met 9 maanden en 11 maanden naar de kapper geweest, ff bijpunten.
    Verder niet, ik laat het namelijk ff groeien.

Vind een halflang kapsel bij jochies erg leuk!
    Het is nu vrij 'lang', maar zit niet echt een model in..
    Beetje een tussenlengte nu, dat ik begin te twijfelen.. "Of moet ik het maar gewoon korter laten knippen?"

Hebben jullie nog leuke ideeen? En daarbij mooie foto's van de kapsels?

Inspiratie graag!!! :D

2. misa

misa Niet meer actief

Geen idee, maar ik vind half lang ook erg leuk! Als het ze staat en bij ze past natuurlijk. Mijn man niet zo... Dus dat wordt straks nog 'ruzie maken'. ;)

Maar geen foto's. Ik weet alleen wel dat je som een lengte hebt waar de 'doorheen' moet!

3. daydreamer

Jois Bedankt voor je reactie! Ik denk dat we er ook even 'doorheen' moeten. :)

4. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ik vind langer haar ook erg schattig bij jongens. Vorige zomer heb ik meneer flink kort laten knippen maar er is het afgelopen jaar een heel end bijgekomen. Ik knip nu zelf alleen zijn pony zodat er geen haar in zn ogen hangt.

Foto van afgelopen weekend (het is de kleinste vd twee ;))

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier een jongetje met mooie krullen. Dus ik zou het het liefst ook langer laten groeien. Vind het nl zooo schattig staan bij die kleine mannetjes!
    Helaas is manlief het hier absoluut niet mee eens en om de lieve vrede te bewaren houden we het dus maar kort.

Helaas, want ben echt zooooo benieuwd hoe een langer kapsel hem zou staan...

6. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hier ook halflang haar en het staat hem zo leuk!! (mijn zoon heet nog Levi ook!) Om de paar weken knip ik het zelf een beetje bij.

7. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Hahaha, hier een bijna kaal jongetje... En hij heet ook Levi :p

8. daydreamer

Theangels Bedankt voor het plaatsen van de foto. Erg leuk, ja! Lijkt eigenlijk wel een beetje op het kapsel van Levi.. Hoe heeft jullie zoontje het bij z'n oortjes? Eroverheen? Of iets rond de oren geknipt?

En de anderen natuurlijk ook bedankt voor hun reacties! Wat een leuke naam, hè!! :)

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier 15 maanden en nog echt geen bezoek aan de kapper nodig gehad. Maar wordt hoop ik ooit nog een mooie volle bos half lang haar. We blijven dromen!!

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oehhhh, wij zitten hier met hetzelfde probleem. Morgen gaan we toch maar naar de kapper, maar ik wil het ook zooooo graag halflang laten groeien. Ik merk alleen dat ons mannetje het (net als zijn pappa) heel snel heel warm heeft. Nu plakken zijn haartjes achter zijn oortjes dus ook al snel van de zweet :(. Ik vrees dat ik de beslissing dus nog maar even uitstel tot na de zomer.

Morgen dan toch maar korter laten knippen :(...

Wat denken jullie... zou het hem staan? Halflang?

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Daydreamer, leuk halflang, maar ik vind wel dat een kindje daar de haartjes ook voor moet hebben en de uitstraling. Een beetje een volle bos en het liefst een beetje beweging/slag in de haren. Ik wilde ook heel erg graag wat langer haar voor mijn zoontje maar hij is gezegend met de lichtblonde vlasharen van zijn vader... Dus hier moet ik toegeven dat een wat stoerder kapsel weer beter staat. Misschien krijgt hij straks een wat vollere bos...

@Josien, ik denk dat het leuk zou staan bij Sam! Stoere stekels. Ik denk dat je er geen spijt van krijgt ;)

12. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat een lekker ding!
    Zal em wel leuk staan denk wat langer.

Ik wil het haar van ons ook wat langer laten,hopelijk krijgt hij de
    krullen van zijn vader!

13. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind half-lang haar bij jongens echt geweldig!!!!

14. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
  15. daydreamer

Ach, die is leuk, zeg!

Wat ik ook leuk vind.. Oeh, lastig uitleggen.. :)
    'Pony' lengte zo rond de wenkbrauwen, dan wat lagen (?) bij de oren, achter ietsje langer.
    Nee, volgens mij leg ik het helemaal niet goed uit. Haha!

Luna Levi heeft er het haar wel voor. Denk ik. Haha!
    Nee, hij heeft geen vlashaar en ook niet helemaal stijl. Klein beetje slag, heeft 'ie.

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    leuk om die langere koppies te zien
    hier een foto van onze zoon, bijna 2,5
    hij heeft ook lekker wat slag in zn haar, en ik vind het wel lief staan.
    moet er wel wat in doen, anders risico op iets te plat vooraan..

17. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ben ook aan het sparen bij onze oudste.
    hij begin nu hele dikke bos met slag te krijgen. Maar vind de eerste foto te lang.
    Ik wil net wat langer dan gewoon kort maar niet lang lang.

zo waren ooit 2 kindjes bij mijn broertje uit de buurt. Toen zei mijn broertje tegen mij geef jij die jongens effe een snoepje, dus ik zeg, het is een jongetje en een meisje, ik zie dat andere jongetje niet. (bleek het jongetje zo lang haar te hebben en roze shirt dat ik niet zag dat het een jongen was).
    Dit vind ik dus geen gezicht.
    gr brenda

18. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik vind half lang haar ook zooo leuk bij jongens :D

Leuk om jullie foto's voorbij te zien komen. En wat een mooie dromerige foto Gijsje!

Een van mijn mannetjes heeft langzaam groeiend haar, dus dat duurt nog even voor het lang genoeg is. Maar mijn andere mannetje van 15 maanden heeft nu al wel een vollere bos haar. Ik heb het zelf twee keer bijgeknipt nu.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@daydreamer, dan moet het goedkomen, ik zou zeggen. Lekker laten groeien. Dit is mijn zoon zijn dunne coupe. Maar hij is pas 1.5 dus het zal wel een keer dik genoeg zijn om te laten groeien. ;)

20. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schatje met halflang haar.:cool:

Deel Deze Pagina