7 dagen na eisprong positieve ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Batwomen, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb vorige week dinsdagnacht mijn eisprong gehad, tenminste dat denk ik dan maar. Ik had vorige maandag een negatief ovulatietest en dinsdagmiddag een bijna positieve en woensdag en donderdag was het negatief. Ik dacht dus dat ik mijn knaltest net had gemist omdat ik wel de pijn voelde die ik normaal gesproken ook heb bij de eisprong. AfgelopIen maandag en gisteren voelde ik steken in mijn onderbuik en ik dacht huh wat is dit. Wel ook wat dikke witte slijm maar geen cervixslijm terwijl ik die vorige week wel heb gezien :(en toen dacht ik laat ik gisteren dus een ovulatietest doen en die was dus knalpositief en die van net ook. Ik vraag mij dus af of dit nu een eisprong is of dat het ook eventueel zou kunnen betekenen dat ik zwanger ben. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb natuurlijk gisteren gemeenschap gehad omdat ik dacht tja je weet het nooit en ik zal het vandaag maar herhalen denk ik dan.. maar stiekem hoop ik natuurlijk..overigens heb ik een cyclus van ongeveer 33 dagen en dat zou betekenen dat ik vorige week dinsdag mijn eisprong ongeveer moet hebben gehad en niet deze week tenzij mijn lichaam dit keer van slag is natuurijk:(

2. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe een zwschapstest dan?

3. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan helaas dat je cyclus langer is ;)

4. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    NULL
    de zwangerschapstest geeft negatief aan, tenminste die van gisteren. Ik denk dat het het beste is om af te wachten dat betekent dan wel dat ik gelijk een cyclus van 40 dagen zou hebben :(..

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dan weet je ook dat het niet van een zwschap is toch ;)

Het is behoorlijk lastig maar het kan een lange cyclus. Hoe lang ben je nu bezig zonder anticonceptie?

6. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    NULL
    ik ben vorig jaar in mei gestopt met de pil en pas in oktober normaal ongesteld geworden en vanaf november kan i k pas echt een cyclus bijhouden e.d. maar ondertussen wel al 1 jaar gestopt met de pil. Waarschijnlijk heb ik inderdaad een langere cyclus dit keer dan maar ik vraag mij dan af wat ik vorige week dinsdag had..die test was ook bijna positief dat vind ik wel gek dan..maar goed vandaag maar weer gemeenschap hebben en dan zien we wel verder ;)

7. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt vervelend je cyclussen.... Zou misschien eens gaan tempen? Dan kun je goed zien wat je lichaam doet.

Die ovu heb je die bewaard? Want je zegt zelf dat je eigenlijk geen knaller hebt gehad ... Nu wel dus ik denk dat je nu je ei hebt. Gebruik van maken en misschien heb je over 14 dagen een positieve zwschapstest ;)

8. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens het kan gebeuren dat een ei niet springt...dus dat je een oploop ziet en geen knaller... En een knallende ovu geeft zelfs geen garantie dat je ei echt gesprongen is.

Tempen kun je wel goed in de kaart brengen wat je lichaam eigenlijk doet.
    Misschien tarwekiemcapsules slikken? Daar lees ik vaker dingen over op het forum hier.
    Want je cyclussen zijn onregelmatig en lang he....vervelend hoor.

9. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    NULL
    ik wil dus niet rectaal de temperatuur meten, kan dat ook op een andere manier of werkt dat niet zo goed dan?

10. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik raad je aan om eens te gaan kijken of het forum hier en een nieuw topic hierover te openen.

Ik persoonlijk heb nooit getempt dus ik durf daar niks over te zeggen dan....
    Had je die ovu nog? Maak anders eens een foto...kunnen we meekijken ;)

11. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    NULL
    bedoel je die ovulatietesten van vorige week? of die van deze week? ik heb alleen die van deze week nog liggen

12. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja van vorige week eigenlijk...
    Maar die van deze week wil ik ook wel eens zien...

13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Tempen is het beste om rectaal te doen helaas. Zelf ooit een oorthermometer geprobeerd, omdat ik rectaal ook niet zag zitten. Dit geeft echter geen betrouwbare temperatuur, wisselt van dag tot dag te sterk. Ik heb wel eens gelezen hier op het forum dat je ook onder de tong kan tempen. Weet niet hoe betrouwbaar dit is. Het meest betrouwbaar is in ieder geval rectaal.
    Als je nu een knaltest hebt, zou ik die aanhouden voor je nod. Je geeft aan dat vorige week hij niet helemaal positief was... Een streep moet echt net zo donker of donkerder dan de controlestreep zijn, dus die van vorige week zal negatief geweest zijn denk ik dan. Wel vervelend dat je nu weer een langere cyclus hebt!

14. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    NULL
    ik stuur de testjes van gisteren en vandaag mee

testen.jpg

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou er van uitgaan dat nu je eisprong in aantocht is, mede gezien het feit dat je ovulatietesten vorige week eigenlijk nog negatief waren (bijna positief bestaat eigenlijk niet, aangezien LH kan schommelen.)

Je moet dus even aan de bak nu :p en dan over twee weken is je NOD en kun je testen. Succes!

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Bij temperaturen is niet alleen rectaal opnemen betrouwbaar, maar ook vaginaal.
    Oraal en met een oorthermometer zijn niet betrouwbaar.
    Ik neem zelf mijn temperatuur vaginaal op en daarmee kan je prima je eisprong opsporen.

17. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    NULL
    Dank voor jullie reacties dames! Ik zal even kijken of temperaturen iets voor mij is maar rectaal en vaginaal vind ik niet heel fijn maar goed je moet er toch iets voor over hebben. Ik baal wel dat de eisprong zo laat is ik had eindelijk de hoop dat mijn cyclus een beetje normaler werd maar helaas is dat dus niet zo. Dan probeer ik gezond te eten en bewegen, rook en drink niet maar toch schijnt het niet te helpen..pff ik werd gewezen op tarwekiemolie wie gebruikt dat? Ik had daar nog nooit van gehoord heeft het zin om dat te gebruiken?

Deel Deze Pagina