Als ik een pas luier verschoon van mijn dochtertje stinkt t verschrikkelijk. Kan dit aan het merk luiers liggen ? Kan me namelijk niet herinneren dat toen ze een paar maanden oud was dat ze dit ook had..toen gebruikte we pampers En nu die vam de kruidvat.
Ik gebruikte ook altijd Pampers, tot voorkort. Nu Etos luiers. Merk weinig verschil. Maar het kan ook zijn dat je kleine tandjes krijgt. Gaat de urine ook vaak zurig ruiken.
Dat wou ik net zeggen. Mijn dochter krijgt nu ook tandjes (ze is laat) en nu stinken haar poepluiers ook meer. Het kan er dus ook gewoon bij horen.
whahaha ik had het zelfde maar ik dacht dat het aan mijn zwangerschap lag. wist wel dat kindjes van tandjes diaree en luieruitslag konden krijgen maar dat de poep ook meer gaat stinken wist ik niet.
Hier elke dag poep, de ene dag is het groen, de andere keer bruin, de ene keer derrie tot in de nek, de andere dag net een klomp klei... De ene dag ruikt het nauweljks, de andere dag ruik ik het al als ik 's morgens haar kamertje binnenloop.. Nog niet te spreken over het aroma wat je tegemoet komt als je de slaapzak openritst... Maar ach, 1 keer schoongepoetst en opgeruimd ruik je niks meer, hoort er gewoon bij, heel normaal volgens mij!
Nee, is gewoon een kwestie van hoe ouder, hoe meer de ontlasting gaat stinken. Mede ook omdat de hoeveelheid ook nog eens toeneemt: hoe groter ze worden, hoe meer ze poepen...