stinkende luiers

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Cupcake2013, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cupcake2013

Cupcake2013 Niet meer actief

Als ik een pas luier verschoon van mijn dochtertje stinkt t verschrikkelijk.

Kan dit aan het merk luiers liggen ? Kan me namelijk niet herinneren dat toen ze een paar maanden oud was dat ze dit ook had..toen gebruikte we pampers
    En nu die vam de kruidvat.

2. micnick

micnick Actief lid

Jan 17, 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte ook altijd Pampers, tot voorkort. Nu Etos luiers. Merk weinig verschil. Maar het kan ook zijn dat je kleine tandjes krijgt. Gaat de urine ook vaak zurig ruiken.

3. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Dat wou ik net zeggen. Mijn dochter krijgt nu ook tandjes (ze is laat) en nu stinken haar poepluiers ook meer. Het kan er dus ook gewoon bij horen.

4. Cupcake2013

Vandaar ..ja ze heeft nu binnen 4w 3 tanden gekregen en dr 4 is onderweg

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

Sep 13, 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;De poep stinkt hier gewoon enorm. LIgt hier niet aan de luier denk ik :D

6. Cupcake2013

Nee ik bedoel ook plas luiers geen poep haha.
    Poep . stinkt hier ook . zowieso

7. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    whahaha ik had het zelfde maar ik dacht dat het aan mijn zwangerschap lag. wist wel dat kindjes van tandjes diaree en luieruitslag konden krijgen maar dat de poep ook meer gaat stinken wist ik niet.

8. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,976
    3,985
    113
    Hier elke dag poep, de ene dag is het groen, de andere keer bruin, de ene keer derrie tot in de nek, de andere dag net een klomp klei... De ene dag ruikt het nauweljks, de andere dag ruik ik het al als ik 's morgens haar kamertje binnenloop.. Nog niet te spreken over het aroma wat je tegemoet komt als je de slaapzak openritst...
    Maar ach, 1 keer schoongepoetst en opgeruimd ruik je niks meer, hoort er gewoon bij, heel normaal volgens mij!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, is gewoon een kwestie van hoe ouder, hoe meer de ontlasting gaat stinken. Mede ook omdat de hoeveelheid ook nog eens toeneemt: hoe groter ze worden, hoe meer ze poepen... :(

Share This Page