Hoe geven jullie gewone melk? In een zuigfles, tuitbeker, beker met ritjes... noem maar op en geven jullie ze koud of warmen jullie de melk op?
Lotte wil het nog steeds uit de fles, terwijl ze het overige drinken uit een tuitbeker drinkt. Ze vindt het het lekkerst als de melk iets verwarmd is.
elijah drinkt bananenmelk gemengd met gewone melk (anders lust ie het niet) maar ik maak het nog wel warm.. vind het anders zo'n koude plomp in zijn lichaam
Volgens mij mag dat al met 6 maanden, als ik me niet vergis? Maar zou het link vinden hoor zo vroeg, ivm eventuele koemelkallergie...
Bij geen verhoogde kans op allergieen is het volgens mij vanaf 9 maanden dat je kindje gewone melk mag.
S'middags bij zijn eten geef ik hem gewoon koude melk in een tuitbeker en voor dat hij gaat slapen kijgt tie nog een beetje warme melk en dan in een flesje
Koud mag vanaf het moment dat ze het willen (ik ken kinderen die al heel jong de gekolfde melk het liefste koud of vrij koud wilden). Dagmelk kan bij kinderen zonder allergierisico langzaamaan vanaf 9 maanden. In het begin wel aanlengen met wat water.
tegen mij werd gezegd, vanaf een jaar gewone melk. we zijn druk aan het oefenen met een gewone beker, en anders tuitbeker. hier wisselen we af, yogurtdrink, fruitmelk, karnemelk, gewone melk, en alles gewoon koud