Halfvolle melk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Hoe geven jullie gewone melk?
    In een zuigfles, tuitbeker, beker met ritjes... noem maar op en geven jullie ze koud of warmen jullie de melk op?

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa drinkt haar melk uit een tuitbeker. Koud, zo uit de koelkast.

3. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Lotte wil het nog steeds uit de fles, terwijl ze het overige drinken uit een tuitbeker drinkt. Ze vindt het het lekkerst als de melk iets verwarmd is.

4. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Ja, vanaf wanneer mogen ze echt koud drinken en vanaf wanneer mogen gewone melk?

5. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa krijgt vanaf dat ze 11,5 mnd was gewone halfvolle melk. Ik heb het meteen koud gegeven.

6. sim

sim Niet meer actief

elijah drinkt bananenmelk gemengd met gewone melk (anders lust ie het niet) maar ik maak het nog wel warm.. vind het anders zo'n koude plomp in zijn lichaam

7. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Volgens mij mag dat al met 6 maanden, als ik me niet vergis? Maar zou het link vinden hoor zo vroeg, ivm eventuele koemelkallergie...

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bij geen verhoogde kans op allergieen is het volgens mij vanaf 9 maanden dat je kindje gewone melk mag.

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

S'middags bij zijn eten geef ik hem gewoon koude melk in een tuitbeker en voor dat hij gaat slapen kijgt tie nog een beetje warme melk en dan in een flesje

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Koud mag vanaf het moment dat ze het willen (ik ken kinderen die al heel jong de gekolfde melk het liefste koud of vrij koud wilden).
    Dagmelk kan bij kinderen zonder allergierisico langzaamaan vanaf 9 maanden. In het begin wel aanlengen met wat water.

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    tegen mij werd gezegd, vanaf een jaar gewone melk. we zijn druk aan het oefenen met een gewone beker, en anders tuitbeker. hier wisselen we af, yogurtdrink, fruitmelk, karnemelk, gewone melk, en alles gewoon koud

Deel Deze Pagina