Hallo allemaal, Hoe zijn jullie ervaringen bij het Elisabeth zkh? Welk traject volgen jullie daar? Ik ben erg tevreden over de gynaecoloog zelf. De assistentes en dergelijke vind ik tot nu toe niet zo vriendelijk eigenlijk. Ben benieuwd hoe jullie het daar ervaren !
Hoi, ik loop ook in het EZ en ben erg tevreden. Was eerst ook bij de gynaecoloog en nu ik wat verder in het traject ben heb ik hem niet meer gezien, alleen verschillende IVF artsen en verpleegkundigen. Tot nu toe allemaal erg aardig, al vond ik degene die de terugplaatsing bij mij gedaan heeft het minst aardig. Sta je nog aan begin van een traject? Welk ga je volgen? Wij hebben icsi gedaan en zit nu in de spannende wachtweken... Succes!
Wij zitten ook in Tilburg, zitten nu in de ww van de 3de icsi, dus hebben al wat ervaring daar. Wij hebben nooit contact gehad met een gynaecoloog (daar dan he) alleen met de fertiliteitsartsen en assistenten e.d. En daar hebben we eigenlijk juist hele goede ervaringen mee, oke de een is wat aardiger dan de ander, maar over het algemeen vind ik ze eigenlijk heel vriendelijk...Dat is ook eigenlijk de reden geweest om naar Tilburg te gaan, omdat we van vrienden hoorden dat het in Rotterdam allemaal vrij onpersoonlijk was en in Tilburg dat juist wel meer was...zo zie je maar dat iedereen dat toch anders ervaart! Heel veel succes in ieder geval met het vervolg!
Wij hebben in Tilburg alleen de terugplaatsingen gehad, en de embryos zijn hier ontstaan. Wij zijn erg tevredennover het EZ! De overige afspraken en metingen hadden we in Amphia Breda,mook hier zijn we erg tevreden over.
Ook wij hebben de terugplaatsingen in het Elisabethziekenhuis gehad en zijn beide keren heel fijn begeleid. Zeker ook de laatste keer toen de terugplaatsing niet zo soepeltjes ging. Voor de overige metingen en begeleiding in het JBZ in Den Bosch. Hier ook heel tevreden over.
Hallo, Ik en mijn vriend hebben vorig jaar het ICSI-traject doorlopen in het EZ en hebben dit jaar een prachtige zoon gekregen! Wij zijn zeer te spreken over dit ziekenhuis, niet alleen omdat we nu een kleine hebben maar de medewerkers zijn erg betrokken en heel erg lief naar mijn mening. Veel succes X
Wij zijn ook erg tevreden over de afdeling Fertiliteit in het EZ. Misschien ook door het goede resultaat!
Bedankt voor de reacties ! Ik ben nu zelf met de 1e ronde Clomid bezig. Vandaag een andere fertiliteitsarts, heb er geen goed gevoel bij. Kwam erg gehaast over. Dinsdag weer naar de vaste, dat is wel fijn.