Alles kan, maar de kans dat het negatief wordt is groot. Ovulatie is 14 dagen voor NOD, innesteling vind volgens onderzoek tussen de 5 en 7 dagen na eisprong, dus innesteling heeft net plaats gevonden. De kans dat een test de HCG al oppikt is minimaal, want je lichaam begint deze pas na innesteling te maken.
En als je positief test is de kans vrij groot dat het alsnog foutgaat en je dus 'gewoon' ongesteld wordt. Ik zou nog even wachten!
Precies. Heel veel miskramen vinden plaats net voor de NOD, waardoor de meeste vrouwen niet eens weten dat ze zwanger waren.
die ultragevoelige testen deden het pas bij mij vanaf 8 dagen NA mijn NOD en de simpele goedkope testen van de kruidvat al 4 dagen voor de NOD, ik weet zoiezo meteen wanneer ik zwanger ben dat voel ik aan alles maar daarnaast hebben we bij beide kids maar 1 ronde nodig gehad dus zou ook eerlijk gezegd niet weten wat het is om zwanger te willen worden en negatief te testen, ik volg altijd gewoon mijn eigen gevoel, ik vind 8 dagen VOOR de NOD wel wat vroeg hihi
Beetje ongeduldig? hihi, heel begrijpelijk. Ik zou het niet doen hoor. Ik test zelf pas als ik drie dagen overtijd ben. (ligt er een beetje aan, wil wel in het weekend testen samen met m'n man )