Hallo, Ik ben Majella en ben 24 jaar. Ik ben sinds 11-08-2005 getrouwd met Tonnie en 6 juni dit jaar zijn we al 10 jaar samen. Echte jeugdliefde dus. Sinds 14 december 2006 zijn we met de pil gestopt en vorige week positief getest. Kan het nogsteeds niet geloven dat het zo snel is gegaan en heb dan ook al 3 testen gedaan . Mijn man verklaard me voor gek, maar is wel super blij dat het al gelukt is. Nu alleen nog hopen dat alles goed gaat. Ook hebben we nog een labrador Roxy van 7 jaar. Op het moment niet zo veel hobby's. Ben net weer begonnen met fitness en ben helemaal gek van scrapbooken. Heb dan ook al een tegek boek gezien die ik van de zwangerschap kan maken
Hai Majella, Welkom hier op het zwangerschapsforum. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van.
hoi.. gefeliciteerd.. laten we er maar lekker van genieten.. en ongelovelijk dat het waar is heb ik ook wel last van hoor.. Groetjes yippee
welkom en gefeliciteerd dat onwerkeliijke gevoel heb ik ook, zal ook wel ff een tijdje blijven denk ik