halleluja

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej denise...

ik zag er ook verschrikkelijk tegen op.... maar het stelt geen ene reet voor...! je voelt wel wat, beetje ongemakkelijk, maarre that's it. ik zag heel erg de associatie met sex, maarre dat was dus echt heel erg niet zo zeg maar haha. :)

ow lees net dat de ha dat gaat doen? heeft ie een echoding dan? zo niet vind ik het een beetje raar, want wat waar wil hij/zij dan achterkomen?

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    de huisarts wil kijken of ik cystes heb, hij zegt dat hij er tegenaan kan tikken en dan als er een cyste zit moet die openspringen ofzo. Maar het schijnt (hebben andere meiden hier op t forum gezegd) dat de ha wel vaker eerst ff gaat kijken. Ik vond het namelijk ook vreemd maar het schijnt dus wel normaal te zijn... Ik hoop het maar haha. Mijn man gaat in ieder geval mee dus ik hoop dat ik me daardoor wat meer kan ontspannen. Vrijdagmorgen moet ik erheen dus dan zal je wel horen hoe het is gegaan en wat hij heeft gedaan en hopelijk geeft ie me meteen primolut en hoef ik daarmee niet meer te wachten tot eind feb. zoals hij eerst wilde, we zullen het allemaal wel zien vrijdag. Hoop dat ik mijn zenuwen kan bedwingen want ik kan mezelf altijd heel zenuwachtig maken helaas...

Groetjes,

Denise

3. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Suc6 morgen Denise. Laat je de uitkomst weten...
    Niet druk maken het is voor het goede doel en je moet maar zo denken... er zijn duizenden vrouwen die op zo'n vervelende manier onderzocht moeten worden. Mijn dokter (is gelukkig een vrouw) heeft wel eens gezegd dat de dokter zich op zo'n moment net zo ongemakkelijk voelt als de patient.

Ik weet niet of je iets aan bovenstaande hebt maar ik wilde je even een hart onder de riem steken...

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

sorry...niet dat ik je wil ontmoedigen....

maarre heb ook primolut gehad halverwege, maar dat helpt echt geen ene reet! Het enige wat het doet is het opwekken van je menstr. meer niet..geen eisprong noppes...

5. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Jee. Shit zeg Wendy. Maar bij sommigen heeft het toch wel geholpen? Misschien dat bij jou iets anders helpt. Ben je nu ergens mee bezig?

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej denise...

ik ga er van uit, dat bij degene waarbij het wel werkte gewoon toeval was, dat ze gewoon een menstr. hebben overgeslagen. waar het wel voor helpt (mijn mening) is als je alsmaar ongesteld bent, om die cyclus te doorbreken...

Ik ben nu bezig met clomid

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Haihai!
    Ik weet dat primolut niet betekent dat je een eisprong hebt gehad maar het lijkt me wel ff lekker om na zoooooveel maanden ongesteld te worden. Het is ook een deel psychisch maar het lijkt me wel fijn om na 170 en nog wat dagen weer bij 1 te beginnen ookal moet ik misschien wel weer tot 100 tellen. Eerst maar even het onderzoekje van morgenochtend afwachten... groetjes!

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

succes meid!

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @wendyp Dank je wel! En hoe gaat het bij jou nu dan? Afwachten he? Of niet? groetjes

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jep..zit aan de clomid.. nu op dag 19 geloof ik ofzo...maar nog geen eisprong gehad :cry:

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    oooww dat is kut. Komt wel. Hoe controleer jij dat? Door te tempen? Daar ben ik nu ook een weekje mee bezig... maar er klopt niks van me lichaam haha 36.5 - 36.5 - 36.5 - 36.4 - 36.6 - 36.3 - 36.0 maar goed we gaan nog ff door met tempen. Ik wilde het eerst nog niet doen maar nu toch begonnen omdat ik toch wil kijken wat mijn lichaamn allemaal doet.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jah ik temp...

maarre hoe temp je? rectaal of oraal?

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    rectaal elke morgen als ik net wakker ben voordat ik eruit ga en jij?

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

me too... das ook de beste manier...en iedere dag op ongeveer hetzelfde tijdstip

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou ik hoop echt voor je dat je snel je eisprong krijgt! Ik laat morgen weten hoe het was groetjes

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Hallo! Nou ik ben net terug van de ha en het is allemaal prima zegt hij. Hij ging voelen van binnen uit aan me eierstokken of die groter/dikker waren (dat zou duiden op verstopping) maar ze waren normaal en toen met de eendenbek nog even kijken (dat deed wel een beetje pijn heel raar gevoel) maar alles was prima! Ik weet dat ik moet juichen maar het moet nog even bezinken want nu weet ik nog niet waar het vandaan komt dat het zo lang duurt. Ik moet maandag ochtendurine inleveren en dan krijg ik smiddags primo als ik niet zwanger ben (wat ik dus hoogstwaarschijnlijk ook niet ben) En dan kan ik ein-de-lijk weer bij dag 1 beginnen :) hopelijk word ik dan uit mezelf ongesteld na een paar maanden (of weken maar ikzelf denk maanden) en anders naar de gyno als het een jaar is geweest zei de ha.

nou dat was mijn verhaal wel weer. tot de volgende keer! haha groetjes

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou beter meid.. dat het goed gegaan was...!

Een hele geruststelling.

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Huisarts belde vandaag hij had overleg gehad met een gyn en die raadde aan bloed te laten prikken en onderzoeken en verder onderzoeken bij een gyn dus geen primolut voor mij (dat had geen enkele nu volgens de gyn) dus morgen ga ik even rondbellen voor een afspraak en dan kijken wat daar uit komt! ben wel blij. Toch wat meer zekerheid straks. Groetjes

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow das wel beter meid! toch wel fijn, dat de h.a. zo aan je denkt en overleg heeft! Bij ons is het zo, (in haarlem) dat je een verwijzing kan ophalen bij de huisarts en dat je gewoon op het inloopspreekuur bij het bloed aftappen kan binnen lopen. Hoeft bij ons niet op afspraak.

In ieder geval succes!

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja geloof dat ik hier ook gewoon bloed kan laten prikken en dan sturen ze de uitslag door naar de gyn. heb allen nog geen gyn want huisarts heeft me naar poli-gyneacologie verwezen van ziekenhuis. hij zegt dat ze waarschijnlijk contact op zullen nemen met mij nav zijn fax maar normaal gesproken moet je toch zelf bellen...? ik weet t niet precies (ben altijd een beetje onzeker in dit soort dingen)

Deel Deze Pagina