halleluja

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Mooi Denise. Kom je er misschien eindelijk achter wat er loos is en kun je stappen ondernemen. Ik zou ook wel al naar de gynocoloog willen maar ik moet nog even wachten tot februari...
    Zit nu op dag 94 dus dat is onder de 100 dagen nog.

Laat je even weten als je meer weet?

Succes!

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise...jah ik moest wel zelluf bellen....meestal is dat ook wel het geval... Niet lullig bedoeld, maar ze hebben vaak zoiets van...ik heb jou niet nodig, jij hebt mij nodig... ;) zijn voor de rest wel aardig hoor..

Bij mij hebben ze toen ook hormonen laten prikken en dat is toen gestuurd naar de h.a, alleen zij kon er ook niet veel wijzer uit worden en heb het toen zelf meegenomen naar mn gyn. Wel handig...kon ik meteen wat vragen stellen hierzo...haha

@lucky onder de 100 dagen? Dat heeft je h.a. zeker zelf bedacht?

3. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Wendyp. Nee die 100 dagen heeft de huisarts niet bedacht. Ik ben in december bij haar geweest omdat ik mij zorgen maakte dat het maar niet kwam. Toen zei ze dat het dat het wel vaker lang duurt na de pil en dat ik mij niet druk hoefde te maken, dat het wel een jaar kan duren maar als ik mij daar beter bij voelde wilde ze wel met mij afspreken dat als ik in februari nog niet ongesteld ben ze mij zou gaan onderzoeken en dat ik dan iets zou krijgen.
    Met die 100 dagen bedoelde ik dat het met mij nu nog mee valt in vergelijking met Denise...

Bij jou duurt het helemaal lang al he. Ben benieuwd wat er nu uiteindelijk bij jou uitkomt dat er aan de hand is...

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

OOoowww op die manier.... ik dacht al...elke huisarts houdt er wel zn eigen ding op na zeg..maarre je bedoelde in vergelijking met denise... nu ik snap... Jah het kan idd een jaar duren...voor mij echt te lang! duurde bij mij 9 maanden...ppffiiieeeuuww.. Maar wat er bij mij aan de hand is, is al bekend...heb pco... allemaal kleine eitjes in mn eierstok die niet groter willen worden, om te gaan springen...zit nu dus ook aan de clomid.

Succes in ieder geval!

5. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Oh PCO. Daar heb ik over gehoord. Werd ook gelijk bang dat ik dat zou hebben omdat het nu zo lang duurt maar het kan natuurlijk nog gewoon ontpillen zijn. Dat clomid werkt volgens mij wel. Als ik bij oude topics kijk van vrouwen die aan de clomid zitten zie ik heel veel zwangere banners. Ik hoop dat je snel zwanger bent.

Hoe zien ze dat je PCO hebt? Bij de Gyn met een echo ofzo of kan de huisarts dat ook al zien met een inwendig onderzoek? (Sorry hoor. Misschien een beetje domme vraag maar ik heb echt geen idee)

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bij de gyn, maakt niet uit...domme vragen zijn er niet... ik weet niet of de ha dat kan... de gyn is beter, want die heeft een echo apparaat en een ha meestal niet... en een gyn is daar toch meer in thuis..

7. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Bedankt Wendy.

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    OPROEP GYN BINNEN! 23 januari! Ik hou jullie op de hoogte hoe of wat. Ga morgen bloed prikken heb ik dus geeeeen zin in ben beetje bang maar goed t is voor een goed doel!

Groetjes

9. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Denise: En al weze bloedprikken? 23-01-07 naar de gyn... Dat is al snel. Ik ben benieuwd...

Vandaag is voor mij dag 97 of toch niet? Gisteren ochtend dacht ik namelijk ongesteld te zijn geworden het zet alleen niet echt door. Het blijft een beetje bruin/roze slijm (sorry hoor) wat ik maar soms met het afvegen zie. Zou ik dit nu al als een ongesteldheid kunnen zien? Het is zo weinig. Je zou toch zeggen dat er na al die maanden liters uitkomen ha ha

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    jaja ben vanmiddag geweest om bloed te prikken... het viel gelukkig reuze mee, twee buisjes maar!

Ik weet niet wat er is met je ongesteldheid lucky1979 je zou zeggen dat het eruit moet STROOOOMEN maar aangezien ik nog nieteens een beetje bruinverlies heb gehad de afgelopen maanden zou ik niet weten waar dat van jou onder valt... ff aan een expert vragen :)

groetjes!

11. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Hee Lucky,

Ik zit je verhalen hier te lezen en ga nu twijfelen aan mezelf. Ik ben in juli gestopt met de pil en heb sindsdien ook hoofdzakelijk bruin bloedverlies gehad. Wel met redelijke regelmaat.
    Maar er zat ook iedere keer (wel minimaal) een beetje rood bij. Soms een halve dag en een enkele keer een hele dag.

Had jij echt 0,0 rood, of ook wel een beetje?

Ik heb ook gehoord dat het kan dat je na de pil een lichtere menstruatie hebt, dan daarvoor, dus ik was er van uit gegaan dat het dat zou zijn bij mij. Maar nu breng je me aan het twijfelen...misschien ben ik na een half jaar ook nog steeds bezig met ontpillen? :(
    Grrrr...die rotpil ook, ik begin er nooit meer aan!

12. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Ik ben in november gestopt en ik heb keurig na 30 dagen weer gewoon rood bloed gehad. Voorheen zat ik ook rond de 29-31 dagen.

13. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hé meiden. Ik wil jullie toch even op de hoogte houden over hoe het met mij gaat. Ik weet hoe vervelend het is om al die hoopvolle verhalen te lezen terwijl je zelf maar zit te wachten op je ongesteldheid en je geen idee hebt wanneer je eisprong en je NOD is...

Zoals ik al eerder vertelde had ik vorige week, eindelijk na een dag of 96 anderhalve dag wat bloedverlies. Ik vond het zo raar dat het zo weinig was. Zeker na al die tijd. (@Jipperke: Het was meer roze en bruin. Er zat eigenlijk niks rood bij).
    Zaterdag ging ik eens op het internet zitten zoeken of ik dit dan wel als een ongesteldheid kan tellen maar met mijn omschrijving kwam ik steeds uit op een innestelbloeding(!) Ik gelijk weer hopen natuurlijk en dus zaterdagmiddag een test gedaan en... een tweede streepje! Wel wat lichter dan het controle streepje maar duidelijk zichtbaar.
    Ik kan het nog niet helemaal geloven na al dat gedoe van het maar niet ongesteld worden maar als ik dan weer naar die test kijk zie ik toch echt een tweede streepje.
    Ik heb nu met mijn mannetje afgesproken dat ik vrijdag weer test. Als het streepje dan weer te zien is geloof ik het denk ik wel en ga ik de dokter bellen want nu twijfel ik nog steeds. Zou het dan toch echt kunnen?

Ik denk ik vertel het jullie toch even. Dan weten jullie dat er toch zeker nog hoop is met een lange cyclus. Ik houd jullie op de hoogte.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej lucky...wil je niet onnodig blij maken....maarreeee..... streep is streep! Dus ik feliciteer je bij deze! Het geeft de burger wel weer hoop! Zucht...hoop ook zo dat het deze maand raak is! Ben de wanhoop nabij ;)

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hee lucky1979

wowowowowow! Ooo kan je niet morgen al testen haha ben nieuwsgierig. Ik hoop het zo voor je! (voor iedereen hoor) Hou ons op de hoogte!
    Ik hoop echt voor je dat je het bij het goede eind hebt.

succes en groetjes,

Denise

16. Niet meer actief

Oew! Spannunt!

Het is je zoooo gegund...!

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hallo allemaal, ff een update van mijn kant... ben vanmorgen naar de gyn geweest en na wat vragen te hebben beantwoord ging ze een inwendige echo doen en er zaten allemaal vochtblaasjes bij mijn eierstokken waarschijnlijk PCO dus. Ik moest opnieuw bloed laten prikken en ook mijn mannetje moest eraan geloven en kreeg een potje mee. Dit is gewoon voor de zekerheid zodat ik straks niet voor niks medicijnen krijg. Wat ze precies gaat doen weet ze nog niet dat ligt aan hoe hoog mijn prolactine is maar dat hoor ik over 2 weken. Gelukkig is dat al aardig snel, valt nog mee te leven :) Het is wel ff een domper op mijn dag want ik had gehoopt dat het bij de hoge prolactine zou blijven maar ja ff wennen aan het idee en dan gaan met die banaan de MMM in!

groetjes allemaal!

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi Denise! Jemig, wat vervelend allemaal zeg! Ik wil je in ieder geval HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes wensen en hoop dat je toch nog snel zwanger mag raken!

Dikke knuffel

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    dank je wel! Lief van je. Ik had ff een dipje vandaag maar ik wil vanaf nu gewoon positief blijven, er kan nog een hoop gebeuren en gedaan worden.

groetjes!

Deel Deze Pagina