Hoi allemaal!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Minous91, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben Minous, 23 jaar en ik kijk al een half jaartje ongeveer mee bij dit forum, maar nu toch besloten om mij ook aan te melden:).
    Ik en mijn vriend hebben een grote kinderwens, maar het echte serieuze klussen, daar wachten we nog even mee.
    Ik volg nog een opleiding, waar ik als het goed is met 6-7 maanden mee klaar ben. Dus nog even geduld hebben...
    Afgelopen april, ben ik naar de dokter gegaan, omdat ik na het stoppen met de pil steeds pijn had rechts onderin mijn buik. Uiteindelijk zijn ze er hierdoor achter gekomen, dat ik PCOS heb. Al kunnen ze de stekende pijn nog niet direct verklaren. Vandaar dat ik mee ben gaan kijken op dit forum om er meer over te lezen:)

Mijn vriend en ik hebben besloten om gewoon alles op zijn beloop te laten en pas wanneer ik mijn studie heb afgemaakt met de hormonen te starten (tabletten). Tot die tijd zien we wat er wel of niet gebeurt... Hopen op een wondertje:) Zodat we niet aan de medicijnen hoeven om zwanger te raken. Maar de dokter achtte de kans zeer klein. Tot die tijd is het natuurlijk wel elke keer weer spannend of er een wondertje is gaan groeien:)
    Ik hoop hier nog heel veel mee te kunnen kijken en lezen.
    Ik vind het namelijk erg leuk om alle ervaringen te lezen van iedereen!

2. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel:)

4. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Welkom hier! Ik hoop met jullie mee op een wondere van moeder natuur... ;)

5. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou wel het fijnste zijn ja:) en anders is het niet anders;) wat is jullie verhaal?

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en ik zal meeduimen :)

Deel Deze Pagina