Vandaag 10dpo, met 2e urine van de dag (domdomdom) test gedaan de action Early Ik lijk in de verte toch een streepje te zien, maar dat komt misschien van het scheelturen Foto is genomen 10 minuten na het doen van de test Zien jullie iets??
Op de eerste lijk ik heel licht iets te zien. Maar kwaliteit gaat altijd wat achteruit na uploaden hè. Spannend voor je!
Lastig te zien. De streep zou ook ietsjes rechts moeten komen aangezien de linkse ook iets naar rechts staat, maar daar is lastig turen door de schaduw.
Ik zie op de eerste iets heel vaags, maar het staat te dicht op de controlestreep helaas en dus negatief. Op de andere foto's zie ik niks helaas. Hopelijk heb je snel een duidelijkere streep.
Het is ook dom om te testen op 10dpo.. Maarja na zo lang mag er wel een keer he pff Deze 2 van de kv 2v5 van de plas erna (wel niks gedronken sinds opstaan)
Dankjulliewel voor de reacties, ik wacht nu mijn NOD zaterdag wel af heb niet de mogelijkheid om nieuwe testen te halen. De kans dat het raak is ook nihil was gewoon dom om zo vroeg te testen terwijl ik al 16 rondes netjes mijn NOD afwacht