hallo iedereen. mijn naam is luna25 ik ben net nieuw hier en moet eigenlijk alles nog ontdekken. ik zal wat van onze achtergrond vertellen afgelopen december hebben mijn man en ik een miskraam gehad. we waren ongeveer daarvoor een half jaar aan het proberen naja proberen. ik was gestopt met de pil en we hadden zoiets van we zien wel. niet echt gericht vrijen enzo na de miskraam wilde ik een pauze, ik kon het maar geen plekje geven. en had ontzettend veel verdriet, metname door dat op het werk 4 andere collega's tegelijk zwanger met mij waren. en ook nog inde zelfde maanden uitgerekend . en dat is echt waar haha en ik hun zag groeien en groeien en het alleen nog maar over zwangerschap ging en ik mijn guppie verloren was (zo noem ik het maar even) nu 1 maand geleden ben ik er weer klaar voor en ben ik gestopt met de pil mijn man steunt mij 100 procent en stond achter alles ook toen ik even niet meer wou en nu ik er klaar voor ben. dus we doen goed ons best en hopelijk lukt het snel. want ik kan niet wachten ik hoop datik hier een hoop medevrouwen kan ontmoeten en ervaringen/vragen kan uitwisselen gr luna25
haha hey mentos nou jij ook dan welkom he ik heb een valse start hier een vriendin is al op dit forum dus zij helpt met alles in te richten zoals de banner en alles en hoe ik dingen moet doen ik wens jouw heelveel plezier ook xx luna25
Welkom op t forum! Wat naar wat je hebt moeten mee maken, maar ik weet zeker dat je een hoop meiden kunt vinden hier die een soort gelijke situatie kennen... Heel veel suc6 in ieder geval en hopelijk is het snel raak voor jullie!