Nu kun je bij Hallmark ook online je geboortekaarten maken, verhuisberichten, trouwkaarten enz! http://www.hallmarkmoments.nl/
leuk en makkelijk is hallmark he? ik stuur via hallmarkgreetz altijd verjaardagskaarten en bij geboortes een kaartje..en komt dan gewoon bij de mensen thuis in de bus.. makkelijk en maar 2.18 euro en dat is al incl verzenden...en zijn mooie kaarten hoor... en omdat ik dan niet naar het winkelcentrum hoef, schijn ik beter in het versturen te zijn en vergeet ik het haast nooit meer haha..
Ik ook suus, haha... Was toevallig net een kaart aan t sturen met greetz naar mijn nichtje, die heeft haar rijbewijs gehaald en toen zag ik een link onder in beeld waar dat stond Een kaart met greetz sturen is vaker nog goedkoper dan dat je een kaart koopt 2,18 euro voor kaart en versturen... Nou in de winkel kost een kaart al snel 2 euro en dan heb je er nog geen postzegel op! En nu kost het trouwen 2,08 euro ivm met kerstzegels
Ik stuur ook altijd me kaarten zo scheelt een hoop en hier in de buursuper hebben ze alleen maar saaien domme kaarten
ik vind het ook makkelijk, vooral voor even snel of als het een beetje een 'verplichting' is, sommige verjaardagen ofzo.... maar verder vindt ik eigenlijk dat er niets gaat boven een ouderwets handgeschreven kaartje