Met hoeveel weken mooie foto's

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Als zometeen die kleine is geboren wil ik voor me ventje hele mooie foto's laten maken bij de fotograag. Maar met hoeveel weken kun je nu hele leuke foto's hebben? ik zat rond een week of 6 te denken anders moet ik het uitstellen naar vaderdag?

2. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ik vond het leuk toen mijn kindjes konden zitten...anders is het zo'n standaard foto dacht ik...maar van mijn moeder heb ik een foto waar de jongste 2 weken was...Een foto van je kind is altijd leuk! En ik heb hem nog eens klaten vergroten en hij hangt hier in de woonkamer te pronken!

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk persoonlijk ook dat de foto's het leukst worden vanaf het moment dat het kindje kan zitten :D Maarja, zoals hierboven ook al gezegt is; het is altijd leuk/mooi om een mooie foto van je kind te hebben :p

4. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wij hebben een foto van onze dochter dat ze een paar dagen oud is en in de foetushouding op haar buikje met haar knieeen opgetrokken op een groot rood kussen ligt. Dat is ook hartstikke mooi.
    Dan heeft het kindje de oogjes waarschijnlijk niet open, maar toch is het heel schattig.
    x Linda

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat iedere leeftijd wel iets heeft, zolang je een fotograaf hebt, die goed is in zijn vak.

6. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wij hebben zelf de foto gemaakt. Als je een goed toestel hebt, kun je al een heel eind komen. En als je hem dan laat vergroten bij het kruitvat, ben je voor een tientje klaar. Tja, als je het geld hebt om het bij een fotograaf te doen is dat natuurlijk helemaal leuk.
    Wij hadden dat niet, maar toch hebben we gelukkig hele leuke foto's kunnen maken.
    x Linda

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
  8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Toen mijn dochter 6 mnd oud was hebben we een foto reportage laten maken bij de fotograaf en daarvan twee laten uitvergroten,dat wil ik nu van mijn zoontje ook weer laten doen.

Liefs Claudia

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    dat is wel heel leuk zo met die hond.

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Zie mijn album toen was kaye net 10 dagen oud!

Zijn hele leuke foto,s uitgekomen.
    Een vriendin van ons die maakt de foto,s.

Waar woon je als ik vragen mag?

Deel Deze Pagina