even voorstellen, mijn naam is jasmine en ben 32 jaar uit en moeder van 3 zoons en ben nu zwanger van mn 4 kindje, ik heb al jullie verhalen gelezen en elk verhaal is uniek, ik wil iedereen feliciteren die al zwanger is en veel succes wensen voor de nieuwe mama's
Hallo jasmine, ook namens mij welkom en veel plezier hier. Jij ook 32 jaar en zwanger van nummer 4! Ik ook! Leuk zeg drie zoons. Ik heb er een en twee meiden. Hoe lang ben je nu zwanger? Iig gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan! Groetjes SimplyMe
hoy simplymy wat leuk te horen dat jij ook zwanger bent van je vierde gefeliciteert meid, je hebt 2 dochters en een zoon heerlijk nou je raad het zeker al, met al die mannen in huis[waar ik apentrots op ben] heb ik nu een dochtertje op mn verlanglijst [-o< en hopelijk gaat mn wens in vervulling dan is mn gezinnetje helemaal compleet en ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger we houden wel contact
Hallo jasmine, leuk is dat he, die herkenning die je op zo'n forumpje vindt? Hoe oud zijn die jongens van jou? Mijn zoon is de oudste en die is nu 12. Mijn oudste dochter is nu 10, bijna 11. En de (nu nog) kleinste van het gezin is net 1 geworden. Een gezellige drukte thuis dus, maar dat zal je wel bekend in de oren klinken. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je nu graag een meid zou willen. Ik zal voor je duimen. Dat hebben wij thuis met een jongetje. Een jochie erbij en we hebben een mooie balans hier. Vooral mijn zoon hoopt nu echt op een broertje, maar een zusje is ook goed.. "Dan blijf ik jullie enigste zoon!" zei hij laatst en dat heeft ook wel weer wat vond hij. Wat een logica! Hoe voel je je verder? Al last van de bekende kwaaltjes? Groetjes SimplyMe
hoi simplly my wat leuk dat jij ook 2 tieners hebt die van mij zijn 15 [pubert tot over zn oren] eentje van 9 de ondeugenste [wil alles het fijne van weten] een jongste van 7 jaar een knuffelbeer maar wel heerlijke knullen, natuurlijk duim ik ook voor jou voor een zoon,al is gezondheid het belangerijkste en het geslacht er niet toe doet, maar ja dit is het leven he ergens heb je gewoon een voorkeur naar, toen ik mn zoons vertelde dat ze een broertje of een zusje kregen riepen de kleintje jiepie we krijgen een zusje en die van 7 der snel achter na, lekker dan heb ik ook iemand waar ik de baas op kan zijn ben ik de jongste niet meer en petje af dat je snel weer zwanger bent na je jongste alhoewel dat natuurlijk ook zn voordelen heeft je kan gewoon door gaan wat betreft luiers enz enz... nou ik vind het wel leuk hoor om je hier te ontmoeten en samen zwanger te zijn ik heb er echt zin in groetjes jasmine
Goedemorgen Jasmine, wat toevallig dat jij er ook al grotere kids hebt. Haha.. Hier ook een die volop begint te puberen. En mijn oudste meid begint ook al wat "puperkenmerkjes" te laten zien, dus dat duurt ook niet lang meer. Die was trouwens ook zo blij toen ik vertelde dat ze een broertje of zusje kreeg. Ze zeurde er al jaren om. Ze wou idd. ook niet meer de kleinste zijn. En het was niet helemaal de bedoeling om zo snel alweer zwanger te worden (wel snel, maar niet zo snel ), de kleinste kreeg nog borstvoeding (en nu nog steeds soms) dus ik had verwacht dat het nog wel even zou duren met de vruchtbaarheid. Maar deze uk is zeker wel gepland en welkom hoor, anders hadden we wel bescherming gebruikt. En natuurlijk is het belangrijkste dat de kleintjes gezond zijn, maar dat vind ik zo vanzelfsprekend. Ik weet ook dat je ontzettend blij zal zijn met nog een zoontje, maar voorkeur hebben we nou eenmaal soms. Mag ik je wat vragen? Ben je moslima? Mijn man en ik wel. Hij komt uit Afrika en ik uit Bosnië. We zijn alletwee islamistisch opgevoed, alleen ik niet heel streng, omdat mijn moeder Nederlandse is en niet moslim (helemaal niet gelovig) en mijn vader en onze familie in Bosnië wel, dus ik ben een beetje half islamistisch opgevoed, zeg maar. Maar goed, ik zag Massallah onder je avatar staan en vroeg het mij af... Hoe gaat het verder met je buikkie? Heb je al last van kwaaltjes? Groetjes SimplyMe
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
hallo simply grappig is dat, ik ben inderdaad een moslima ik ben van marokko afkomstig en mijn man ook misschien kunnen we elkaar helpen straks met namen wisselen als je teminste islamitische namen wil natuurlijk als ik een dochter krijg wil ik haar elisa-nour of dallila noemen mn man lacht me uit omdat ik er zo vroeg mee begin maar nou en nou ik moet je eerlijk zeggen gister nacht voel ik iets lopen in mn buik net als hoe de baby met 4 maanden beweegt maar ik vind het zo vroeg normaal voel ik iets pas met 4 maanden wat betreft andere kwaaltjes voel ik nog niets alleen dan wat misselijkheid. en jij, hoe gaat het met jou buikje