Verbouwde mannenlichaam? Sorry, maar ik denk dat je een toch echt een totaal verkeerd beeld van mijn lichaam hebt. Maar goed dat terzijde.. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen en de drang naar het zo bot afzetten tegen iets wat niet mijn smaak is.... die voel ik niet Alleen snap ik dat van je kind niet zo willen opvoeden niet? waar denk jij dat mijn kind tekort in zou komen dan? denk je dat hij amper een snoepje en alleen maar aan clean eten zit? Ik kook vaak dubbel... voor man en kind wat zij lekker dingen en voor mezelf clean.. Ja dat vereist wat inzet... Maar verder.. nee hoor mijn monstertje merkt niets nadeligs van mijn sport.. wees maar niet bang
Hahaha misschien krijgt ze spijt van haar botte reactie en koopt ze mooie stickers voor je zoontje bij de action om het goed te maken Imensa, je hebt een prachtig lichaam! Ik ruik gewoon jaloezie
Helleuuuuuu Ik las even in mijn snelligheid iets anders als pittenvretend. Je kan denk ik wel raden wat.
LOL, die komt binnenkort echt voorbij het gezicht bij het Lara Croft lichaam.. Of je mij zo 'nomnom' vind weet ik niet.