Hallo allemaal, ik ben Warboel en....

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nou het kan wel door al dat zout op de pitjes komen dat je veel vocht vasthoudt, maar dat zou je dan ook moeten zien.. maar ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet in je ondergoed (niet dat ik verwacht dat je daar een foto van plaatst :p)

als ik jou was zou ik gewoon is echt stoppen met de pitjes, al dat zout en de calorieën is niet goed voor je joh. probeer zo gezond mogelijk te eten met af en toe verwen momentjes en probeer elke dag minimaal een half uur te bewegen :) ik heb het gevoel dat er dan heel snel verandering gaat komen! vooral als je geen pitjes meer eet!

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik denk dat het ermee te maken heeft dat jij weet hoe je er uit ziet.

Ik weeg 58 kilo met 1.64 en voel me ook als een papzak.. Maar dat komt omdat me buik helemaal slap is (was ondertussen door nieuwe zwangerschap is het weer bol :p) en het er flubberig uit zag.. Mensen zeggen ook steeds tegen mij dat ik een mooi figuur heb maar hun zien natuurlijk niet wat er onder me kleding zit ;)

Ik zou gewoon op je eten gaan letten, zonnenpitten een keer per week eten en verder sporten.. Dan moet je je wel beter in je vel gaan voelen..!

3. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ja ik vind mijn buik echt mijn grootste hekelpunt.
    Niet overdreven dik hoor (geen 3 rollen als ik zit ofzo), alleen veel te slap en ja, er zit wel wat vet op. Vet wat van mij best weg mag, dus er op letten mag sowieso wel. Alleen het rottigste is dat ik daar het eerste bijkom en het laatste af zal vallen :(. Taille heb ik ook nagenoeg niet. Dat zie je op die foto van 65 kg weer wel een beetje. Als het ergens zit, dan dus op mijn romp en misschien wat extra bijgekomen door het paardrijden? Muscle memory ofzo :p.

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde als jou.. Me benen zijn slank maar me buik is voller en ik kom ook meteen daar aan en gaat ook moeilijk weg...

Ik heb er niet veel verstand van maar na me bevalling ga ik 4x per week sporten en daarnaast proberen meer eiwitten te eten en minder calorieën.. Als ik na 2 jaar dan niet een buik heb waar ik tevreden mee ben dan ga ik een operatie overwegen.. Maar goed dat komt dus omdat ik die blubberbuik echt niet strak kreeg deze keer :p

In iedergeval succes want ik weet precies hoe het voelt!

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Het is onwijs vervelend inderdaad. Daarom ook de opmerking; ik zou graag wat vollere benen willen heb ben en een plattere buik. Zo lijkt het nog een beetje alsof je wat vorm heb. Ik ben echt een vierkant.
    Forser, maar geen curves. Afschuwelijk vind ik dat.

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

En ik vind dat ook juist mooi. Mijn schoonzusje heeft een slanke buik en volle benen, billen en brede heupen.. Echt een zandloper figuur! Ik kan alleen maar dromen van zo'n lichaam haha! Ik voel mezelf meer een appel op stokjes als ik mezelf zonder kleren in de spiegel zie:)

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ja precies. Een appel op een stokje :p.
    Twee stokjes dan. Alhoewel, heb geen super magere benen, maar ze zijn in ieder geval strak.
    Heb trouwens ook geen borsten. Dus ben meer een baksteen op stokjes :p.

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha, dat heb ik nou ook. Dat mensen zeggen "goh wat ben je weer mooi slank geworden na je zwangerschap". Ze zouden me naakt moeten zien :cool: Niet dat het heel ernstig is, maar de flubbertjes en strepen zijn toch wel sterk aanwezig.. En die krijg ik met sporten niet weg, en een cosmetische ingreep gaat me veel te ver.

Het is zoals het is :)

Deel Deze Pagina