hallo iedereen! zo dan ga ik me even voorstellen! mijn naam is lisa de man ik ben 31 jaar en een mama van 2 kids 1 meid van 7 jaar en ze heet bridget en 1 meid van 3,5 jaar en zei heet melanie het zijn 2 erg lieve meiden maar goed ook wel erg ondeugend en niet willen luisteren zoals kinderen horen te zijn! ik lig momenteel in scheiding ik ben met mijn toekomstige ex man 15 jaar samen geweest waarvan 10 jaar getrouwd en ik heb de scheiding aan gevraagd omdat het niet langer meer ging tussen ons na veel hulp en steun van iedereen, is dit heb beste geweest. in die tussen periode heb ik een jongen leren kennen dennis 28 jaar en dat is de vader van het kindje wat ik nu in mijn buik draag,.. maar hellaas mocht het niet zo wezen met deze relatie want ook dit werkte niet doordat hij erg dominant is tegen over mijn kinderen en tegen over mij! en daar heb ik geen zin in om weer zo een vent in mijn huis te hebben dus dat is ook over,... 07-11 heb ik een aanrijding gehad ik ben aangereden door een auto toen ik op mijn brommer zat de brommer is totaallos maar ik heb gelukkig niets ernstigs, ik was al 11 dagen over tijd en heb de maandag erna een test gedaan 10-11 en die was positief na eerst in schok te zijn en veel gehuild te hebben heb ik besloten om dit wondertje te laten komen want wie ben ik om het tot een stop te zetten het heeft een rede dat ik zwanger ben en ik accepteer het dan ook met volle overtuiging en alle liefde van de wereld ik heb altijd gezegd dat ik nog een kind wilde voor mijn 35st dus als alles goed gaat dan gaat me dat nog lukken ook dus vandaar dat ik overtuigd ben van het feit dat dit zo heeft moeten zijn. en de vader van dit kindje is dol gelukkig en wil er dan ook 100% voor mij en dit kindje zijn en daar ben ik wel erg blij om. mijn oudste dochter is hellemaal blij want die wilde dolgraag dat er nog een baby'tje kwam dus die heeft het ook al aan iedereen verteld hihi maar goed dat hou je niet tegen want ik ben zelf ook zo een flapuit ik kan het ook niet voor me houden dat heb je als je er zo blij mee bent dan wil je dat aan iedereen mededelen maar hellaas is niet iedereen er zo erg blij mee als ik omdat ik een alleenstaande moeder ben en ze denken dat het mij niet gaat lukken maar ik ga ze allemaal over treffen en laten verbazen ik heb er al 2 en een derde moet ook lukken en liefde is het belangrijkste in een leven niet de spullen! zo dat was dan mijn verhaal
Een dikke proficiat met je zwangerschap Je moet je van de anderen niet te veel aantrekken. Er zijn zoveel alleenstaande mama's waar het van lukt, dus waarom zou dat niet gaan van jou. Het zal misschien eventjes doorbijten zijn maar de aanhouder wint. Geniet met volle teugen van je zwangerschap.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
ik vind het heel leuk te horen dat je met volle overtuiging achter je kindje staat veel geluk met je zwangerschap!
hoi lisa, ik las net je stukje text, en vind het erg mooi om te lezen dat de vader van het kindje dat je nu draagt er voor jou en je kindje wil zijn helaas mag dat niet altijd zo zijn, de vader van mijn kindje is weggegaan en ik kwam er 3 dagen later achter dat ik zwanger was, toen heb ik hem gebeld en het hem verteld zijn reactie was : donder maar op met dat kutkind van je ik wil er niets mee te maken hebben. ik hoop dat die jongen er echt is voor je kindje, want het is volgens mij beter voor het kind als het zijn beide ouders kent liefs elize