Dag Allemaal, Ik ben Annemieke, ben 24 jaar en heb mij op dit forum aangemeld omdat ik sinds bijna 2 maanden gestopt ben met de pil... Mijn vriend en ik vonden het na 6,5 jaar samen zijn waarvan 2,5 jaar samenwonen wel tijd om dan nu de stap toch maar te zetten en met de pil te stoppen.... Ik vond het in het begin allemaal wel erg spannend en wennen..Want jah het ritme van elke avond de pil nemen zat er goed in...En dat hoeft nu niet meer..Maar daar ben ik ook al wel weer aan gewend De reden dat ik mij hier heb aangemeld is, dat ik hoop hier veel bruikbare info te vinden wat met zwanger worden, zwanger zijn, de bevalling en de rest erom heen te maken heeft.. Maar dat zal ongetwijfeld wel goed komen... Nou mochten jullie meer willen weten over mij, of vragen hebben, dan hoor ik dat graag.. Indien ik vragen heb dan zal ik ze zeker ook stellen... Groetjes!!!
welkom! heel veel s6! het is allemaal geweldig! hopelijk mag je snel net zo genieten als ik heb gedaan van mijn zwangerschap en nu, nu mijn lieverd er is! liefs
Bij deze wil ik alvast de meiden bedanken die mij welkom hebben geheten.... Zoals jullie wellicht al hebben gelezen ben ik nog steeds in afwachting of ik ongi ga worden of niet.... Zodra ik meer weet, post ik het hier natuurlijk meteen
Welkom Annemieke! Ik hoop dat je snel in je ritme bent en dan snel kunt klussen voor een beeb! succes en veel lees en tik plezier!