mijn vriend wilt nog niet!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Moederworden, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hallo meiden,

Ook ik moet mijn verhaal even kwijt,
    Ik 26 en mijn vriend 23 jaar, wilden vorige zomer stoppen met de nuva ring, maar helaas door fam omstandigheden en ik mijn 2de baan kwijt raakte, hebben we toen besloten nog even te wachten.
    Ik zat ook helemaal niet lekker in mijn vel, en ben eerst met mezelf bezig geweest loop nu al een tijdje bij een natuur geneeskunde, en gelukkig voel ik me weer lekker in mijn vel en gelukkig.
    En nu ... nu komt het gevoel naar een kleintje ineens weer helemaal terug, kan er niet meer omheen, vriendinnen om me heen worden moeder of zijn ook zwager.
    mijn schoonfamilie is er helemaal klaar voor en mijn eigen moeder krijgt ook de kriebels oma te willen worden haha heel leuk allemaal, maar nu wilt mijn vriend lief nog niet.
    Heb een gesprek met hem gehad en hij heeft eerlijk verteld dat ie bang is en dat hij gewoon liever nog een paar jaartjes zo heerlijk van elkaar wilt genieten!!
    Terwijl hij er hier voor al helemaal klaar voor was, eerlijk gezegd was hij er sneller bezig als ik zelf.
    Nu best wel een tegenslag, ik snap hem wel en het is ook ok, maar het gevoel en er zoveel mee bezig te zijn raak ik niet meer kwijt!!
    Herkennen jullie meiden mijn verhaal ???

2. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ikzelf herken je verhaal niet maar het is vervelend om je wens niet samen met je partner te kunnen delen.
    Maar vergeet niet dat hij (en jij ook) nof best jong zijn dus wat nu niet is komt later wel..
    Veel succes iig.(en veel plezier op dit forum)

3. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom hier op dit forum.

Het lijkt me inderdaad lastig voor je.
    Hebben jullie hier al uitgebreid over gesproken?
    Misschien zijn er nog meer angsten of andere dingen die hij niet durft te uitten?

Ik heb het ook van een vriendin gehoord. Haar man was ineens zo bang voor de verantwoording en zag alleen maar beren op de weg dat hij het eerst ook niet meer aandurfde. En nu nog (ze hebben inmiddels 2 kinderen) is hij superbeschermend voor zijn kroost.

Misschien kan de natuurgeneeskundige hem ook helpen om weer met zijn gevoelens in balans te komen?

In elk geval veel sterkte en ik hoop dat jullie neuzen gauw weer dezelfde kant op staan!

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Welkom!

Lastig voor je...

Hihi iedereen kan er nog zo klaar voor zijn, het gaat om de papa en mama samen klaar voor zijn..

Als je er niet samen achterstaat moet je gewoon nog een tijdje wachten.

Je vriend is nog super super jong, zeker voor een man. Kan me indenken dat hij nog even tijd nodig heeft.

Al met al een rot situatie voor jou zelf.

Sucses met hier uit komen samen..

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Bedankt voor jullie reactie!

En het is ook zo vind hem zelf ook nog zo jong, en denk dat hij hier de verstandige is om te zeggen nog even een paar jaar te wachten.
    Ik leg me daar ook wel bij neer.
    Ook omdat ik idd ook nog jong ben, als het over 2-3 jaar zal gebeuren is het ook goed dan hebben we nog van elkaar genoten en zijn we er alle 2 klaar voor, dat lijkt me ook veel leuker eigenlijk.
    De meiden hier die zwanger willen worden of zijn heel veel genieten vooral!!! Groetjes

6. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    we praten en veel over, eerst had ik het idee dat ik er beter niet meer over kon praten, maar hij zegt juist van wel.
    Ik zie ook aan hem dat hij het leuk vind om over te praten, en dat we vorige week dachten dat ik door de nuva ring misschien zwanger was geworden, zei hij tegen mij als het zo is maak je niet druk dan ben ik er ook hartstikke blij mee!! ;)
    Maar helaas negatieve test en bloed laten prikken ook negatief, nu is het waarschijnlijk mijn prikkelbare darm die weer opspeelt best jammer hihi, had mooi geweest.
    Waarom wil ik dit zo graag, waarom ben ik er zo veel mee bezig, wou dat ik het van me af kon zetten, maar dat lukt niet 123.

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ja je vriend is nog wel jong, voor een man haha, maar het komt vast wel goed. ik vind echt dat die lief reageerde, dat als je wel zwanger zou zijn... ik heb er de volste vertrouwen in dat het goed komt ! :)
    welkom trouwens haha

8. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Bedankt martina4
    bedankt voor je berichtje, het is ook zo hij is nog jong, maar hij was er al eerder klaar voor dan ik haha daarom is het nu zon tegenslag.
    Heb jij al kinderen of ben je bezig?

9. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ja dan is het wel een tegenslag, maar het komt vast wel goed ! :D
    nee wij hebben nog geen kinderen, zijn er mee bezig. bij ons is het trouwens net andersom, mijn man is 30 en ik ben 23... alleen zijn wij er wel klaar voor. :D

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    hoi martina 4
    Wat leuk dat jullie er helemaal voor gaan!
    Spannend hoor, hopelijk zijn jullie snel zwanger

11. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meis, ik herken je hoor. Ik zit in een soortgelijke situatie. ik wil zo graag en hij niet (meer). Hij is er nog niet klaar voor zegt hij... (uhum, als je er op je 31ste nog niet klaar voor bent, wanneer dan wel :x:x )

Ik weet dus hoe moeilijk het is en hoeveel verdriet dit veroorzaakt. Wij hebben er al zoveel ruzie om gehad en soms stond ik op het punt mijn koffers te pakken en weg te gaan... maarja, als je iemand graag ziet blijf je hopen...:(

Veel sterkte ermee! Ik hoop dat hij bijdraait!

x

12. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    hoi ellamalou

Bedankt voor je reactie, (fijn) dat jij het begrijpt.
    ja 31 dan zou je er toch wel klaar voor moeten zijn...tenminste dat denken wij!
    Zegt hij als enigste dat hij er nog niet klaar voor is?
    Of is hij ook gewoon bang geworden...?
    Hoe oud/jong ben jij als ik vragen mag?

13. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Wat een lastige situatie zeg. Sterkte en ik hoop dat jullie er snel uit zijn en je zwanger mag worden.

14. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij zei altijd dat hij in augustus aan kindje wou beginnen, maar eens het augustus was is hij ineens 180° gedraaid... hij ziet het nog niet zitten.

Ik ben 27 jaar. Dus ook echt wel al oud genoeg om er eindelijk aan te beginnen...

(nu ben ik van plan om z'n moeder in te schakelen hem te overtuigen, ja, als je wanhopig wordt probeer je alles :) )

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    jeetje wat apart dit, wij zouden afgelopen augustus ook de nuvaring verwijderen om aan een kleine te beginnen!
    Ik heb mijn schoonmoeder al ingelicht haha die zegt dat het wel goed komt en ze denkt dat hij gewoon nog een tijdje wilt aan kijken hoe het met mij gaat.
    Ik hoop het zo!!!

16. me83

me83 Niet meer actief

mijn vriend wilde een paar jaar terug al heel graag.. en ik niet.. hij is nu 22..zes jaar jonger als ik..en ineens toen k wilde..vond hij het toch te dichtbij komen

ik denk dat het prima is om erover te praten maar wanneer je echt wilt 'beginnnen' dat het te dichtbij komt..je geeft dan wel je vrijheid op..ookal krijg je er iets heel waardevols voor terug.. voor mannen is het toch een soort van je leven opgeven.. ze zien het nog niet zo als toevoeging van je relatie.. maar als ..je kan niet zomaar ff naar je vrienden of naar de kroeg of last minute vakantie...

totdat het besef komt ...dat als je samen alles goed regelt en je alles bespreekt.. je zeker nog wel je vrijheidhebt en je ook heus wel een sociaal leven hebt buiten je gezin om.. en dat je het maar vooruitschuift ..want miss ben je er niet klaar voor.. maar als je het wel wilt.. ben je er heus wel klaar voor.. tis gewoon een hele stap..en je kan altijd wel iets verzinnen om het verder weg te schuiven.. maar net als vakantie... kan je ook prima doen met ze 3en.. en ook last minute..als je maar de handgheid krijgt alles goed te overdenken en te regelen..

dat moment komt vanzelf bij hem.. ook door te praten...het komt vast wel goed... en vast wel sneller dan die 2 a 3jaar!;)

17. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    hoi me 83
    Bedankt voor je berichtje.
    Zie dat jij al 12 weken zwanger bent, super joh gefeliciteerd!
    Het is dus toch goed gekomen :)
    Ik wilde eerst ook nog niet, dacht er zelfs niet over na, tot dat het begin dit jaar wel ineens ging kriebelen.
    Het komt ook goed, en we zullen wel zien wanneer!!
    Het is niet dat hij het alleen eng vind, het zal ook heel anders zijn maar idd je zal er veel voor terug krijgen, lijkt me heerlijk om een gezin te mogen zijn.
    Hoe gaat je zwangerschap?
    Hopelijk goed

18. FlowerFairy

FlowerFairy Nieuw lid

22 dec 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikzelf ben 19 en mijn vriend 20.. hij is er ook nog lang niet klaar voor, maar ik ben wel al zwanger! Dus hij moet het wel accepteren he :p veel mannen wennen vanzelf aan het idee hoor. Maar ja mannen voelen nog niks tot ze letterlijk wat voelen. Ik dnek dat als je op hem laat wachten dat het dan wel veel langer gaat duren dan je zelf wilt, anders zou je ook niet op een moeder worden forum zitten denk ik. Als de financiele situatie oke is, en je hebt een woning en je bent er zeker van dat hij een goede vader zal zijn, zou ik het een kans geven. Als je zou willen wachten voor hem dan gewoon wachten natuurlijk :)

19. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    hoi flowerfairy
    Nou van harte gefeliciteerd super leuk voor jullie, beetje jammer dat je vriend er nog niet aan toe is maar weet zeker wanneer hij je buikje ziet groeien en dingen kan voelen dat dat helemaal goed komt.
    Hoeveel weken ben je zwanger nu?
    Ik praat gelukkig geregeld met mijn vriend over de wens van kinderen en die heeft hij ook!
    Zijn ogen glinsteren helemaal als we het er over hebben :)
    Ik ben wel gewoon bang dat als ik het ga pushen het juist niet goed gaat ik ken mijn lief.
    Dus gewoon lekker verder kletsen.. en hij weet dat ik graag wilt, dus hij komt vanzelf wel dat weet ik gewoon zeker!!!
    tot die tijd volg ik de meiden hier, vind het hartstikke leuk verhalen te lezen en te kijken hoe het allemaal wend en keert ;)
    hopelijk heb jij een hele goeie zwangerschap :)

20. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom

Deel Deze Pagina