hey hey, ik ben sarah kom uit belgie ik had nooit gedacht dat ik dit met iemand anders zou delen maar soms ben je eens blij dat je erover kan spreken.. de uitleg is vrij kort maar heel simpel wij geraken blijkbaar zomaar niet zwanger:x ben al een tijd gestopt met de pil en we wouden het gewoon laten komen, maar na al die tijd nog steeds niet! dus ik vond het tijd om maar eens op onderzoek te gaan, dus op vrijdag 24 augustus zijn we naar het ziekenhuis moeten gaan dr beukenhout luc, een zeer bekwamen man moet ik zeggen, Gohh het luchte me op toen hij zag dat eigenlijk alles wel in orde was met mijn eierstokken & baarmoeder maar daar hield het ook op ik had meer verwacht? nu moet mijn partner dan een spermastaal binnen brengen & ik tijdens mijn menstruatie bloed laten afnemen heeft iemand hier mee ooit te maken gekregen en hoelang gaat dit duren? ik zie er echt zo tegenop tegen al die onderzoeken sarahtjé dacht dat het op 1.2.3 gefixt zou worden
Heb hier helaas geen antwoorden op. Maar wens je wel veel suc6 met alles en hopelijk is het toch snel raak! suc6
hey hey ine, dankjewel voor je steun we zullen er wel komen,maar had nooit gedacht dat ik degene zou zijn die dit zou meemaken hoop dat alles snel achter de rug is zodat ik andere mensen een duwtje in de rug kan geven!
heb er ook geen ervaring mee maar ik wens je het allerbeste en hoop dat je snel een babytje mag verwachten... Op naar goede resultaten! x
Euhm, ik heb er ervaring mee... We hebben er jaren over "gedaan" om ons zoontje te krijgen. Uiteindelijk na 7 x IVF (en talloze terugplaatsingen van vele embryo's) en 2 miskramen kwam hij... Dus, als je de medische malle molen (mmm) in moet heb je een lange adem nodig maar het is dubbel en dwars de moeite waard. Kijk maar eens op dit forum, er zijn hier heel veel meiden zoals jij... Sterker nog, je bent niet uniek en zeker niet alleen. Good luck
Nou meid, dat is natuurlijk schrikken! Ik wil jullie veel sterkte en succes toewensen! En natuurlijk welkom hier, hopelijk vind je antwoorden op je vragen en steun.
dankjewel allemaal,en door jullie steun is het voor mij de moeite om ervoor te gaan! is toch gék hoe de natuur in elkaar zit,had het allemaal mooier voorgesteld,maar ik zit er nog maar net in dus we gaan zeker de moed niet opgeven,dit is het wachten waard enkel het stomste is nu,dat ik pas bloed mag laten trekken als ik in mijn menstruatie zit,en de maand is bijna om en heb het niet eens dus ik hoop deze week toch nog heb het al vaker meegemaakt in de toekomst dat ze niet kwamen dus nja,waneer je wilt dat ze komen,komen ze niet haha