Hoihoi allemaal, Ik ben een wensmamma van bijna 33 jaar en woon in het oosten van het land. Ik ben single en woon samen met 2 schatten van katten. Ik speelde al heel wat jaren (ik ben nu bijna 4 jaar single) met het idee om als ik die liefde van mijn leven niet zou vinden voor mijn 35e, ik het in mijn eentje zou doen. Dat ik dus een Bewust Alleenstaande Moeder zou worden. Wel ging ik ondertussen door met daten, want ja die liefde van mijn leven wilde ik toch ook wel graag vinden. Tot afgelopen April ik weer eens keihard onderuit ging met een date. Op dat moment was ik het zo ontzettend zat, die mannen en dat gedate dat ik daar helemaal GEEN zin meer in had. En net op dat moment stond er een artikel in de krant (alsof het het lot was) over de Stichting Meer dan gewenst. Voor mij was het eigenlijk toen al duidelijk en alles viel op z'n plekje, dat wilde ik wel proberen. Opgegeven voor een wensouderbijeenkomst en die was afgelopen zaterdag. Met het 1e verhaal van 3 gastsprekers wist ik het helemaal zeker. Ik ga voor een co-ouderschap met een homostel. Ik sta helemaal aan het begin van dit avontuur, dus ik moet eerst nog het stel gaan vinden (want ik wil ook voor een homo stel gaan en niet voor een single homo man). Maar ondertussen ben ik helemaal niet meer zo bang dat ik nooit mamma ga worden, want daar ben ik heel erg lang bang voor geweest en het idee alleen al maakte mijn diep ongelukkig. Dat ik mij nu op een zwangerschapsforum aanmeld, wow dat vind ik zo ontzettend gaaf, thnx lief vriendinnetje voor het adviseren hierin