ook nieuw dus stel mijzelf even voor

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door irene2611, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irene2611

    irene2611 Nieuw lid

    24 aug 2008
    2
    0
    0
    secretaresse
    Velsen Noord
    Hallo allemaal,

    Ik ben Irene en ben sinds 5 juli de trotse mamma van Rick. Ik was aan het zoeken op internet omdat mijn kleine smurf alleen nog maar op zijn buik wil liggen. Op zijn rug houd hij het misschien een kwartiertje vol. In het begin geen problemen gehad toen kon je hem gewoon op zijn rug leggen in bed, box en zitzak maar sinds een week of 3 wil meneer dus alleen nog maar op zijn buik. Ik was dus op zoek naar mensen die dit herkennen en wat hun advies is omdat ik zoveel negatieve reacties kreeg. Ene oma maakt er niet zo heel veel van andere oma vind het maar eng. Rick kan heel goed zijn hoofdje optillen en draaien en vanavond draaide hij naar zijn rug maar dat was maar 1 keertje. Dus nu is mijn vraag moet ik hem dan in een slaapzak gaan leggen zodat hij niet kan draaien.
     
  2. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey de kans op wiegendood is natuurlijk een stuk groter (sorry wil je niet bangmaken hoor) als je hem op zijn buik ligt. kun je hem niet omdraaien zodra hij slaapt?
     
  3. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    idd
     
  4. irene2611

    irene2611 Nieuw lid

    24 aug 2008
    2
    0
    0
    secretaresse
    Velsen Noord
    Ja dat weet ik dus maar het gaat allemaal goed. Gister wel geprobeerd om hem op zijn rug te leggen in zijn wieg. Dat gaat goed met speen maar zodra hij zijn speen kwijt is dan begint hij te maaien met zijn armpjes en een paar minuten later zet meneer het op een krijsen. Eerst laten we hem dan huilen maar na 5 minuten ga ik altijd kijken en doe ik speen weer in zijn mond dan is hij stil maar dan begint het weer van voor af aan. Gister een uur bezig geweest en uiteindelijk heb ik meneer op zijn buik gelegd en toen sliep hij binnen 5 minuten. Ook nog geprobeerd om hem dan om te draaien als hij slaapt dat gaat goed heel even maar meestal wordt hij wakker na 10 minuten en dan is het bal want hij is het er niet mee eens. Vandaag bij terugkomdag van mijn gym geweest maar die zeiden ook als het goed gaat en je er zelf goed bij voelt gewoon doen.
     
  5. Bonsai

    Bonsai Bekend lid

    12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Welkom
    Veel lees en schrijfplezier! 8)
     

Deel Deze Pagina